JNG 10 Anmeld indhold Skrevet April 18, 2011 Nogen der kender et godt og pålideligt renseri i Malmö? Der har været tidligere tråde omhandlet samme emne, men fattige på besvarelser og over 2 år gamle. Og et bonusspörgsmål - Kan det virkelig passe, at man ikke kan få renset bukser for under 100sek? ( det var hvad jeg fik ud af google ). Er jo vant til 3 par for 100 eller derunder i DK. /Jimmy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2011 Anyone?? Står også lige og mangler... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2011 Ingen aning om priserna, men kan du inte ta dem med till Danmark, om det nu är så mycket billigare där? Du vet att det heter "kemtvätt" på svenska, väl? Bara som upplysning om du ska googla. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2011 Jeg har nogen jakkesæt jeg skal have renset. Nogen anbefalinger hvor jeg kan få det klaret, uden at skulle betale en bondegård? Enten her i Malmø eller på Amager, gerne i nærheden af Christianshavn? Har fundet en anbefaling på Sundby Rens tilbage fra 2007, men der kan jo ske meget på 4-5 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
coolio 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2011 Jeg bruger net tvätt, fridhemstorget 22, tlf 040 6271383 De har fair priser, et jakkesæt kostet med kundekort 120 svkr, kundekort koster 100kr, så får du rabatter hver gang, uden kundekort, koster det 180 kr, håber det hjalp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites