qprtore 10 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2011 Hej alle Jeg er i en rigtig træls situation. Jeg skal skilles efter nogle ellers gode år i Malmö. Jeg vil rigtig gerne flytte tilbage til DK, men vi har en lejlighed sammen i Malmö som vi først skal sælge. Kan jeg flytte tilbage til DK inden lejligheden er solgt? Min kone bliver i Sverige. Vi har lån i Nordea - har ikke snakket med dem endnu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2011 Hej alle Jeg er i en rigtig træls situation. Jeg skal skilles efter nogle ellers gode år i Malmö. Jeg vil rigtig gerne flytte tilbage til DK, men vi har en lejlighed sammen i Malmö som vi først skal sælge. Kan jeg flytte tilbage til DK inden lejligheden er solgt? Min kone bliver i Sverige. Vi har lån i Nordea - har ikke snakket med dem endnu. Det står dig ganske frit for at gøre.... Husk bare at flytte din adresse tilbage til DK, ellers kan SKAT nok blive lidt hidsige og påstå diverse ubehageligheder :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
qprtore 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2011 ok! Det vil sige, du tror ikke der bliver problemer med banken? Jeg vil jo stadig have et lån i Sverige, da lejligheden ikke er solgt endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2011 ok! Det vil sige' date=' du tror ikke der bliver problemer med banken? Jeg vil jo stadig have et lån i Sverige, da lejligheden ikke er solgt endnu[/quote'] Det skulle jeg ikke kunne se hvordan der bliver problemer med... Så længe du/I betaler regningerne som oprindeligt aftalt, så har de jo ikke noget at brokke sig over... Men at gøre dem opmærksom på det skader nok heller ikke jeres sag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites