Losottos 10 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2011 Hejsa Foråret er ankommet og vinduerne trænger - Nogle som kan anbefale en vinduespudser inde+ude? Vi bor i Bunkeflostrand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2011 jep, har en i Bunke vi altid har brugt, sender dig nr på PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2011 Hejsa Foråret er ankommet og vinduerne trænger - Nogle som kan anbefale en vinduespudser inde+ude? Vi bor i Bunkeflostrand. Jeg har personligt pudset flere vinduer for folk her fra debatten, du er velkommen til at PM mig for et tilbud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2011 Hej Betina, jeg kan godt anbefale Lovebuine. Han gør et godt og grundigt arbejde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2013 Hvis der er nogen der skal have pudset vinduer, så er i velkommen til at PM mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites