Gio 23 Anmeld indhold Skrevet April 13, 2011 De næste 14 dage er det Roberts omgang Hos Boxer synes vi, at du selv skal kunne vælge de tv-kanaler, du vil se. Alt andet er da hul i hovedet. Vi synes også, at du skal have lov at se alle de kanaler, du rent faktisk kan vælge mellem. Derfor åbner vi for signalet fra den 16. april til 1. maj og giver dig fri adgang til alle vores 28 almindelige kanaler. Når de 14 dage er gået, lukkes signalet automatisk igen. Det kalder vi Roberts omgang – og det kræver kun en antenne og MPEG4-modtagerudstyr at se med. Glæd dig til masser af underholdning, sport, gode film og hygge foran fjernsynet – og benyt lejligheden til at få overblik over alle de muligheder, vi kan tilbyde. Hvis vores princip om valgfrihed er noget for dig, så læs mere eller køb her. Du kan også finde mere inspiration på Facebook. Rigtig god fornøjelse med de mange Boxer-kanaler! Med venlig hilsen Steen Ulf Jensen Adm. dir. PS: Vidste du, at staten har besluttet, at TV2 efter nytår bliver betalingskanal? Husk i den forbindelse, at Boxer-kunder automatisk har TV2 med i deres programpakker. http://www.boxertv.dk/Roberts-Verden/Roberts-Omgang/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2011 Ih altså hvor er de søde :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2011 Hmm, nu har jeg lavet en ny kanalsøgning, og mærkeligt nok finder min box kun nogle af kanalerne, men ikke alle?! F.eks. fandt den Canal 9, men ikke Kanal 4, Kanal 5, 6'eren, og ej heller nogle af TV2's kanaler på Boxer... er der nogle af jer andre som har haft held til at finde dem idag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2011 Kommer an på kodningen. Du skal have mpeg4 for at se nogle af mux'ene http://www.detnyetv-signal.dk/problemer-med-boksen/når-tv-kanalerne-skifter-plads.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2011 Kommer an på kodningen. Du skal have mpeg4 for at se nogle af mux'ene http://www.detnyetv-signal.dk/problemer-med-boksen/når-tv-kanalerne-skifter-plads.aspx Jeg mener at alle Boxer's kanaler er mpeg4 - det er kun nogle af de gratis kanaler som stadig er mpeg2 (frem til engang i 2012) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2011 Jeg har faktisk en Boxer-godkendt HD-boks, så det burde ikke være noget problem. Undrer mig bare at jeg kan fange nogle, men ikke alle. Bliver alle kanaler sendt fra samme antennemast, eller flere forskellige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2011 Der kan være to forskellige sende master - Gladsaxe og Landskrona - som begge hoster alle MUX'er. http://www.boxertv.dk/Global/Danish/PDF-filer/Sendemaster_og_frekvenser_dec_2010.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2011 Aha... nu har jeg nemlig kunnet konstatere, at de kanaler jeg ikke kan se, alle ligger på MUX4, sjovt nok. Som nævnt er min HD-boks Boxer-godkendt, men dog til Svensk Boxer (hvid der da er forskel). Burde den ikke kunne tage MUX4? Eller er det noget som man ikke bruger i Sverige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2011 Aha... nu har jeg nemlig kunnet konstatere' date=' at de kanaler jeg ikke kan se, alle ligger på MUX4, sjovt nok. Som nævnt er min HD-boks Boxer-godkendt, men dog til Svensk Boxer (hvid der da er forskel). Burde den ikke kunne tage MUX4? Eller er det noget som man ikke bruger i Sverige?[/quote'] Det burde ikke betyde noget om det er en svensk Boxer boks - bare det er en boks som kan modtage mpeg4 så burde det virke. Hvor modtager du signalet fra ?? Måske du skal dreje din antenne ?? MUX4 eller en af de andre er 'bare' nogle sendere, og kan modtages fra alle mpeg4 bokse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2011 Antennen er Jakriborgs fællesantenne, og jeg aner ikke hvilken sender den peger imod, men den fanger fint alt andet - bare ikke de kanaler som ligger på MUX4! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2011 Det er jo et generelt problem med at modtage de danske kanaler i Jakriborg. Jeg kan heller ikke tage de gratis kanaler fra Boxer DK, selv om jeg har en MPEG4-boks. Har i øvrigt haft besøg af "Tv-jörgen" i dag. Jakri er i færd med at forsøge at finde en løsning på signalproblemerne fra Danmark. Muligvis vil de forsøge sig med at opsætte en antenne på et højere hus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2011 Lars, vi løste jo netop problemet med de danske kanaler ved at købe en digitalboks. Og det virker også fint nok, det undrer mig bare at den kan tage alt andet en de kanaler der ligger på MUX4. Hvad sagde "TV-Jörgen"? Det med at sætte antenne på et højere hus har jeg hørt før, dengang jeg fangede Benny nede i tv-skuret. Han gav mig en laaaang og snørklet forklaring om gammelt og nedslidt udstyr, som flere gange havde været ramt af lynet, og skød skylden på Jakri AB, som ikke ville investere i nyere udstyr. Vi diskuterede også antennen, og dengang fortalte han, at der havde været tale om at hæve antennemasten. Jeg indskød, at det sikkert ville hjælpe en smule, men kun indtil første efterårsstorm. Så det lyder da positivt, hvis de "muligvis" vil flytte antennen. Jeg tror dog ikke på det, da det (igen) er en af de ting der burde være gjort fra starten, og at gøre det nu vil koste en bondegård. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Nu var Jan Berggren på besøg hos mig hele to gange i går, og det lød faktisk som om, han mente det seriøst. Men det er jo ligesom med øresundstogenes rettidighed. Man vil gerne se og opleve det, inden man tror på, at det faktisk virker. Det er vel også et stærkt økonomisk incitament at have udsigt til at måtte vinke farvel til en huslejestigning, som man som ejer har gået og glædet sig til. Foreløbig har jeg kendskab til ca. 20 lejligheder, som har disse tv-signal-problemer, og det kan vel også blive en net sum alt i alt. I øvrigt kan jeg godt tage de øvrige danske kanaler med en MPEG4-boks, men Boxers fungerer ikke. Ved ikke, om Boxer SE-signalerne måske skygger for Boxer DK på en eller anden snedig måde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Nu var Jan Berggren på besøg hos mig hele to gange i går, og det lød faktisk som om, han mente det seriøst. Men det er jo ligesom med øresundstogenes rettidighed. Man vil gerne se og opleve det, inden man tror på, at det faktisk virker. Det er vel også et stærkt økonomisk incitament at have udsigt til at måtte vinke farvel til en huslejestigning, som man som ejer har gået og glædet sig til. Foreløbig har jeg kendskab til ca. 20 lejligheder, som har disse tv-signal-problemer, og det kan vel også blive en net sum alt i alt. I øvrigt kan jeg godt tage de øvrige danske kanaler med en MPEG4-boks, men Boxers fungerer ikke. Ved ikke, om Boxer SE-signalerne måske skygger for Boxer DK på en eller anden snedig måde? Jeg kan hvis jeg vil betale for svensk Boxer, se dem også - de bliver bare placeret efter de danske. Mine danske Boxer kanaler modtager jeg med en digital udendørs antenne i min stue, og de bliver sendt fra Gladsaxe senderen. Måske kan en af jer prøve at købe en digital antenne, og så se om I kan se dem der hvor I bor - I kan jo altid fortryde købet efterfølgende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2011 Så er der en ny omgang af gratis boxer tv (mellem 11-27. november) - den danske version. http://www.boxertv.dk/Roberts-Verden/Roberts-omgang/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2011 Cool, tak for tippet, Christian. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2011 Hmm.. det er altså stadig meget mystisk! Min Boxer-godkendte boks fanger her i Jakriborg uden problemer alt i MUX 1 & 2, men så stopper festen. Ved at smide en antenneforstærker på, kan jeg lige nøjagtigt trække MUX 3 ned også, men 4 & 5 kan jeg glemme. Signalstyrken er åbentbart ikke god nok! Som det fremgår af tidligere indlæg er Jakriborgs antenneudstyr ikke verdens bedste, bevares, men jeg forstår så ikke, hvorfor jeg GODT kan trække kanalerne i Mux 1/2, men har problemer med resten??! Bliver det hele ikke sendte afsted med samme signalstyrke?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites