Patrykdk 10 Anmeld indhold Skrevet April 12, 2011 Hej, i dag skete der med min bærebar, at skærmen ikke tænder. Jeg tilsluttede en ekstern skærm til og der skete heller ikke noget. Er der én som har et bud på, hvad der kan være galt? PS. "Driftslampen" lyser og den larmer en del Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2011 Og der er heller ikke billede på ekstern skærm under opstart? Umiddelbart gæt vil være at grafikkortet er futtet af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Patrykdk 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2011 Og der er heller ikke billede på ekstern skærm under opstart? Umiddelbart gæt vil være at grafikkortet er futtet af. Der sker intet, heller ikke under opstart:cry: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2011 Der sker intet' date=' heller ikke under opstart:cry:[/quote'] Jeg er faktisk lidt i tvivl om bærbare viser POST på ekstern skærm, når man ikke har trykket den taste combo der skifter mellem intern og ekstern? Nogen bærbare gør, men er lidt i tvivl om alle gør. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites