GoldMan 10 Anmeld indhold Skrevet April 11, 2011 Hvilken rubrik skal jeg indtaste mine rente udgifter for bolig og bil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 Prøv engang at læse i skattetråden for DK hhv SE? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 Som jeg har læst men stadigvæk ikke fundet rubrikken Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=20940&p=230003#post230003 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 Kan du så ikke specificere dig lidt... Jeg går ud fra at du snakker om renteudgifter til bil- og boligLÅN!? men er det den svenske eller danske deklaration? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 Som jeg har læst men stadigvæk ikke fundet rubrikken Vist omkring 462 på tillægget for grænsegængere.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2011 Hvis du ikke har tillæget som grænsegænger så indtast det bare i rubrik 42, giver det samme, mener jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2011 Kan jeg finde tillæget på tast-selv? Er der papir eller elektronisk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2011 Det findes elektronisk... nede i bunden kan man gå ind i en slags "undermenu" hvor grænsegænger punkterne findes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2011 Er jeg den eneste som jeg ikke kan finde den knap? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2011 Du har det kun hvis du er tilmeldt som grænsegænger som du ikke automatisk bliver nogen gange.... selvom skat sender breve til sverige og ved du bor der, så kan de ikke finde ud af at flytte dig muligvis.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2011 Nogen der kan tage et screenshot af den flotte knap? Kan være jeg har overset? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites