Ufolu 10 Anmeld indhold Skrevet April 11, 2011 Du skal for at bestå prøven svare rigtigt på 32 ud af de 40 spørgsmål. Du fik 28 point http://www.b.dk/helpers/quiz/?id=172 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Busk 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 tjaa- 33 hér, så har mulighed for at flytte tilbage :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 39 point her :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 38! Et par stykker af dem må have været held hehe ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 Du fik 30 point Ser ud til, at Sverige hænger på mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 35 her... Danmark slipper ikke for mig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 Du fik 40 point Men jeg flytter sq ikke tilbage alligevel Der var reelt kun 1 jeg var i tvivl om (årstal og historie er ikke min stærkeste side ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 33... sygt der er tennis-spørgsmål i testen.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 Du fik 39 point Man har altså ikke glemt det hele - endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 Du fik 36 point -men der er altså fejl i den med stavnsbåndet! Årstallet skal väre 1848 :) For mit vedkommende begynder det godt nok at knibe med de danske politikere -og antallet kommuner Men who cares, vi skal alligevel ikke testes, hvis vi välger svensk medborgerskab (mest sandsynligt jo) og vil blive dansk statsborger igen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2011 Der er jo faktisk også en bog/hæfte man skal læse før man tager eksamen, hvor alle tingene står i, så vidt jeg har hørt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alexzuz 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2011 38... 98 kommuner!? pinligt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2011 Jeg fik 39 og den ene fejl var en smutter så kom nederst på en side så jeg kunne ikke gå tilbage og rette den. Jeg synes klart den er for svær for folk som kommer udefra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lisberg 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2011 haha fik 27 point :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2011 Läste I forresten Sydsvenskans 1.april joke? : http://www.sydsvenskan.se/danmark/article1428901/Danskt-sprakkrav-slar-hart-mot-Sundspendlare.html Den er lidt morsom -specielt at fölgende spörgsmål indgår i indfödsretspröven: På hvilken side er Pige-billeder i Ekstrabladet? 1. Siden 5. X. Siden 7. 2. Siden 9. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2011 41/40... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites