Jump to content
Rikke Rost

Hold lige til højre på broen ca. 8.10 imorgen tidlig.... Jeg har travlt!

Recommended Posts

Trunten kan ikke afleveres i dagis før kl 8 og jeg skal være i Tåstrup kl 08.30 hos kunde. Så i må gerne være søde at holde lidt øje med bagfra kommende trafik :D
Strålende eksempel på en rigtig "BRIAN" - total hjernedød

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Rikke Må jeg høre om hvorfor det ikke var muligt for dig at flytte mødet med kunden? Er det en kunde uden andre kommunikationsmuligheder end personligt møde? Er det kommet pludseligt, at Trunten ikke kunne afleveres før kl. 8? Jeg mener at kunne huske, at du i forbindelse med Truntens (?) fødsel undskyldte for din kørsel gennem tunnellen. Jeg formoder der var høj fart, brug af horn og blink med det lange lys involveret, men nogen direkte livstruende situation var der vist ikke tale om. Jeg tolkede det som om at du bare benyttede dig af situationen fordi risikoen for en gedigen straf ville være lavere med en fødende kvinde i bilen. Ud fra dit indlæg er det nærliggende for mig at tro, at du blot igen benytter dig af en rigtig, rigtig dårlig undskyldning for at vise mindst muligt hensyn i trafikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der virkelig ikke andre end mig der syntes' date=' at ''Rikke's'' post er hysterisk morsom? :lol:[/quote'] Jo, jeg får mig også en god latter, elsker den form for humor - og undrer mig samtidig over, at der skulle være så mange humorforladte læsere af dette forum :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ingen tvivl om at Brian mener det i ramme alvor, eftersom han har tænkt sig at køre som indlægget antyder - og humoren ligger i at han poster det offentligt, eftersom han elsker at få opmærksomheden efterfølgende. Og det slår jo ikke fejl...
Præcis sådan har jeg også opfattet det - og det er netop god humor!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uanset om det var ment som en joke eller ej, så har alt for hurtigt kørsel i tunnelen nu forsaget dette: Politiet øger fartkontrol i Øresundsbrons tunnel Mange af vores kunder har gentagne gange været generede og skræmte af fartsyndere i tunnelen, som langt har overskredet hastighedsbegrænsningen på 90 km/t. Politiets fartkontroller har hidtil været foretaget enten før eller efter tunnelen, men fra og med april 2011 vil politiet kontrollere i selve tunnelen ved hjælp af laser og kameraer. Øresundsbron hilser tiltaget velkomment og håber indsatsen kan være med til at begrænse fartsynderne i tunnelen, så alle kunder kan føle sig trygge på forbindelsen. Med venlig hilsen Øresundsbron

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Politiet øger fartkontrol i Øresundsbrons tunnel Mange af vores kunder har gentagne gange været generede og skræmte af fartsyndere i tunnelen, som langt har overskredet hastighedsbegrænsningen på 90 km/t. Politiets fartkontroller har hidtil været foretaget enten før eller efter tunnelen, men fra og med april 2011 vil politiet kontrollere i selve tunnelen ved hjælp af laser og kameraer. Øresundsbron hilser tiltaget velkomment og håber indsatsen kan være med til at begrænse fartsynderne i tunnelen, så alle kunder kan føle sig trygge på forbindelsen. Med venlig hilsen Øresundsbron
Er jeg den eneste som undrer mig?? For jeg har på intet tidspunkt været skræmt eller generet af nogen som kørte hurtigt. Og jeg har kørt 90 km/t i tunnellen siden sidste propaganda-udmelding om, at nu ville der være mere fartkontrol. Jeg er da blevet overhalet, men ikke af nogen som kørte alvorlig hurtigt. Nu kører jeg godt nok mest over med tog efterhånden, og kun en gang imellem triller jeg over med bil. Men jeg har ikke oplevet noget. Er der nogen andre her, som er blevet generet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen andre her' date=' som er blevet generet?[/quote'] Nope, men der kører mange Dansker gennem røret og vores national sport er snart blevet stikkeri, så der er sikkert masser der har oplevet hvad de syntes er ubehageligt. Jeg er nu også blevet overhalet af enkelte fjolser der kører langt hurtigere end hvad jeg syntes er forsvarligt dernede, men jeg kunne da ikke drømme om at gribe koglen og melde det. Jeg blev gjort opmærksom på nedenstående idag, ærgeligt ikke alle kan finde ud af det: "Der var engang en klog person, som skrev, at loven starter der, hvor moral, etik og hensyntagen stopper."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er jeg den eneste som undrer mig?? For jeg har på intet tidspunkt været skræmt eller generet af nogen som kørte hurtigt. Og jeg har kørt 90 km/t i tunnellen siden sidste propaganda-udmelding om, at nu ville der være mere fartkontrol. Jeg er da blevet overhalet, men ikke af nogen som kørte alvorlig hurtigt. Nu kører jeg godt nok mest over med tog efterhånden, og kun en gang imellem triller jeg over med bil. Men jeg har ikke oplevet noget. Er der nogen andre her, som er blevet generet?
Kan det være, at det er togene, der kører alt for stærkt i tunnelen :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har nu selv investeret i en miljøbil og har derfor prøvet et par gange nu at sætte piloten til 110 hele vejen incl. tunnellen. Forstår ikke hvis nogen skulle føle ubehag eller gene ved at andre kører de 125/140 jeg før har kørt med. Min fornemmelse er at meget meget få kører mere end de 125 i tunnellen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da kæft hvor er det sjovt! Jeg kørte da hjemmefra kl 7.30 og trillede over med 120 hele vejen....... Rart at se de sædvanlige tudere der bare hopper på vognen med det samme :lol: Elsker det :D Handler ikke det fjerneste om opmærksomhed men ganske enkelt om at ta' pis på livet og i særdeleshed på danskere der tager sig selv ALT for seriøst.... :lol: Mødte ingen sure miner imorges på broen men en masse :thumbup: og folk der hilste pænt. Så tag jer sammen tøser og gå ud og få lidt luft og mød mennesker i virkeligheden ;) Men det var det vildeste møde! Lavede lige en 36 mdrs kontrakt til 995+ moms i timen! Kan man klage over det? Nej vel... Fed dag!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hold da kæft hvor er det sjovt! Jeg kørte da hjemmefra kl 7.30 og trillede over med 120 hele vejen....... Rart at se de sædvanlige tudere der bare hopper på vognen med det samme :lol: Elsker det :D Handler ikke det fjerneste om opmærksomhed men ganske enkelt om at ta' pis på livet og i særdeleshed på danskere der tager sig selv ALT for seriøst.... :lol: Mødte ingen sure miner imorges på broen men en masse :thumbup: og folk der hilste pænt. Så tag jer sammen tøser og gå ud og få lidt luft og mød mennesker i virkeligheden ;) Men det var det vildeste møde! Lavede lige en 36 mdrs kontrakt til 995+ moms i timen! Kan man klage over det? Nej vel... Fed dag!
Så er jeg squ mere rolig :D Troede du mente det alvorligt... men du har fuldstændig ret i det du skriver :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites