Piotr Birketoft 10 Anmeld indhold Skrevet April 3, 2011 Hej alle, Jeg har en bilhobby og er på vej til at flytte til sverige. Lige nu har er jeg boligsøgende i sverige, men det en helt seperat tråd her. Jeg har også et hobbyværksted ved køge hvor min projektbil står. Det vil jeg også gerne have i sverige når jeg flytter derover. Derfor en række konkrete spørgsmål: I danmark er rimeligt normalt blandt bilfolk at man lejer en gammel lade eller et sted at gå og skrue bil. Er det også normalt i sverige? Hvor skal man søge efter sådan et sted? Hvad koster den slags steder, og er der noget jeg særligt skal være opmærksom på? (forsikring, tilladelser, kontrakter mv)? Håber på nogen gode svar, for jeg er lidt på bar bund :) - Piotr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2011 Brug evt. Blocket for der er vist nok lader i Skåne. Alternativt så lejer / køber du et sted med stor garage eller lade =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Piotr Birketoft 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2011 @Lollikken: Tak for det. Det var en god ide! - P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2011 Denne side er et must for en bilbygger og racing intresserede www.rejsa.nu der kan du også finde folk som udlejer garage og lign. Mvh Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites