Jump to content
Thyper

Leje bil i Sverige

Recommended Posts

Jeg står5 nok og skal bruge en flytte bil om et stykke tid. Er det ligetil for os danskere ? Jeg har svensk id men dansk kørekort. Arbejder i Danmark.
Med mindre at du begynder at tale om at du skal til udlandet med bilen (eksempelvis Danmark) så er det helt ligetil og problemfrit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg står5 nok og skal bruge en flytte bil om et stykke tid. Er det ligetil for os danskere ? Jeg har svensk id men dansk kørekort. Arbejder i Danmark.
prismæssigt så kan jeg helt klart anbefale dem her. jeg ved det lyder mærkeligt men prøv personligt at komme forbi dem for bookning istedet for over tlf da de lidt tilbageholdende overfor danskere. http://www.eurorentbiluthyrning.se/hyrbilar%20flyttbilar.htm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lejede en stor kassevogn her engang, hvilket var ganske problemfrit: Hyrbil for 99.com, og har desuden lejet en stor kassevogn på en lokal Preem-tank, ligeledes uden problemer. Og jeg har ikke engang svensk ID. SVJH var der i øvrigt ingen problemer i at køre til DK i dem, de lejede endda gerne en Brobizz ud!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der ved, hvor man kan leje ''eksklusive'' biler her i Skåne - gerne det sydlige Skåne? Har googlet så meget, at jeg nu er blå i hovedet, og det nærmeste jeg kommer det ønskede er en i Nacka ved Sthlm :laugh: Google er måske ikke min ven, men er han din, og kan du hjælpe? Tak og god påske :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites