Jump to content
hpn

goodwill?

Recommended Posts

Motoren i min faders Audi A4 2007 er stået af. SMC biler Aalborg sagde bare Ny motor. At betale 85000 DKK.... Den bliver lavet istedet lavet i flensborg. Audi tyskland giver stort set motoren + ny turbo pr kulance, så han skal kun betale for servicen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Motoren i min faders Audi A4 2007 er stået af. SMC biler Aalborg sagde bare Ny motor. At betale 85000 DKK.... Den bliver lavet istedet lavet i flensborg. Audi tyskland giver stort set motoren + ny turbo pr kulance, så han skal kun betale for servicen :-)
Nu er der nok mere til historien end du lige får det til at lyde som ;) Lad mig gætte på én ting, som du ikke har nævnt (og som er ret vigtig i denne sammenhæng): Bilen har ikke kørt over 100.000 endnu? Og så skal vi slet ikke begynde at sammenligne SMC med noget som helst - for så går det da først i hårdknude *hehe*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sjovt at AZF giver kulance på en ikke tysk-regget bil... Det plejer jo at være det land man har købt slæden i som skal stå for garantiforpligtigelsen...
Måske den er importeret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men så skal SMC da ikke hænges ud for ikke at ville give kulance, for det er der da ingen der får på en importslæde :)
Hvis du ejer en importeret BMW, og bilen har en udfyldt servicebog, hvor alle service er udført på et aut. BMW værksted, gives der kulance. Det samme gælder for Porsche - ved jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er ikke importeret. Købt i aalborg 2007, ikke kørt mere end 100000. Der er ikke så meget i det... SMC sagde det kostede ham 85000 DKK, Det gjorde de ikke i Flensborg.. Hallo Poul, die gesamte Reparatur kostet 7050€ Wir übernehmen einen Anteil von 4800€ aus Gründen grosszügiger Kulanz, aber leider nur wenn du bei uns den fälligen Service durchführst. Somit musst du nur 2250€ + den Service bezahlen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ikke kørt mere end 100000.
Jeps - regnede jeg heller ikke med.
Hallo Poul, die gesamte Reparatur kostet 7050€ Wir übernehmen einen Anteil von 4800€ aus Gründen grosszügiger Kulanz, aber leider nur wenn du bei uns den fälligen Service durchführst. Somit musst du nur 2250€ + den Service bezahlen.
AZF FTW! :thumbup::thumbup: SMC & Din Bil kunne lære noget!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er den tilbage fra flensborg. 20000 DKK inkl service, ny motor og ny turbolader. Der er igen 2 års garanti :-) Det er sgu da ok... Der er jo også sket lidt forbedringer/opdateringer på motoren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites