Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet March 27, 2011 Han har ret som få! http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/huxikaren/article1525804.ece 49 minutter henne i indslaget.... Egentlig en rystende holdning til tingenes tilstand i Skandinavien....men på baggrund af de opnåede resultater iht integration og skattepolitik, må man jo sige han har ret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Har ikke set indslaget men kan tilføje at Nordisk Råd koster skatteyderne kassen. Her til efteråret er DK vært for Nordisk Råd og i betragtning af hvor sygt ligegyldigt det råd er så er det nærmest væmmeligt hvor mange skattekroner der bruges på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 49 minutter siger du... Så må der være noget galt her hos mig, før jeg får kun et klip på 11 minutter :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Har ikke set indslaget men kan tilføje at Nordisk Råd koster skatteyderne kassen. Her til efteråret er DK vært for Nordisk Råd og i betragtning af hvor sygt ligegyldigt det råd er så er det nærmest væmmeligt hvor mange skattekroner der bruges på det. Sådan er der sku mange ting der er... Når man kommer hos det offentlige ser man hvor mange penge der bliver brændt af på ligegyldige ting... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Sådan er der sku mange ting der er... Når man kommer hos det offentlige ser man hvor mange penge der bliver brændt af på ligegyldige ting... Mener deres budget er på omkring en kr. pr indbygger i Scandinavien, det er i min optik ingenting.....ok, ja politikerne bruger lidt tid på opgaverne. Deres møder var tidligere meget vigtige, nu har de mest med finansiering af støtteprogrammer og finansiering af udviklings programmer der faktisk har et positivt afkast. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites