timler 10 Anmeld indhold Skrevet March 25, 2011 mit navn er Michael Timler og er nystartet med Timler´s Car And Bike Design i malmø. har taget 10 års erfaring med mig fra dk i stort set alle mærker. ud over mekanisk/plade og service kan jeg tilbyde ALT inden for lyd,glasfiber,lys osv kort sagt styling. og i samarbejdte med SMARTWAX tilbyder vi også bilpleje som polering,voks,vask mm vi er at finde på Mariedalsvågan 48 sammen med bilsalg Autostyle mandag-fredag 10-18 og ellers døgnet rundt på tlf 0760161448 mvh Timler´s V/ mivhael. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2011 Vi ses søndag! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2011 Sån lidt fast and the furious agtigt ? :D Skal TTeren have fartstriber og neonlys ? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2011 Nej....det er bare lang tid siden jeg har snakket med Trine og Michael.... Så det er bare tid til lidt snak og hygge. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites