jmdk 10 Anmeld indhold Skrevet March 25, 2011 Hej! Har en Porsche 356 Speedster replika, som er bygget på bunden af en VW bobble. Der er problemer med gearkassen. Er der nogen som kan/og har lyst til at pille gearkassen ud af den samt evt skifte en synkromesse-ring. Jeg kan evt få et firma til at skifte selve synkromesse-ringen, hvis du ikke har mod på den del af arbejdet. Hav en god weekend! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2011 Mariedalsvägen 48 og tal med Michael. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2011 hey som brian rigtigt siger kunne opgaven være noget for mig. jeg er til at fange på mariedalsvågan 48 fra kl 10-18 og på tlf 0760161448 døgnet rundt. mvh michael www.timler.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jmdk 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2011 Super! Tak for jeres svar. Michael: jeg kigger ind forbi. Det bliver nok mandag formiddag hvis alt flasker sig for mig. Mvh Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites