jacobe 10 Anmeld indhold Skrevet March 23, 2011 Nu har jeg været tre forsk. steder, bl.a. i en butik som udelukkende sælger autostereo, og ingen havde de der skide bøjler til salg Mon der var nogen som tilfældisgvis lige havde et par til overs?? Det er sådan nogle her jeg mener: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Tror det ville være en fin idé lige at skrive mærke/model på din bil-radio. De der bøjler bruges vist til en del forskellige, men med små afvigelser i "kæberne". Ellers findes Det Ultimative Sæt her: http://shop.netech.dk/produkter/10-diverse/77-universalvaerktoej-til-udtagning-af-radio/ ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Aha? Var sikker på det var sådan en slags standard, men hvad ved jeg?? Jamen, det er sådan en org. Ford-fætter model 6000CD (men det navn går igen i flere årgangsmodeller, ved ikke om proceduren er den samme), men den ser således ud: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Aha? Var sikker på det var sådan en slags standard' date=' men hvad ved jeg?[/quote']Jeg er heller ikke helt sikker - men med specs på din radio nu, så burde de værste skud ved siden af kunne undgås :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Alternativt, så koster de fra £1 på eBay :) http://cgi.ebay.co.uk/FORD-PEUGEOT-RADIO-CD-STEREO-REMOVAL-TOOL-RELEASE-KEY-/180616651367?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a0d976267#ht_2515wt_1139 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Jeps, men jeg skulle gerne bruge dem den kommende weekend Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Hvad med disse: http://www.thansen.dk/product.asp?c=4996332270&n=1200267218&pn=-1330386633 Ellers så brugte jeg bare en lang tynd flad skruetrækker da jeg skulle have min gamle radio ud af min gamle Colt, men kan være det skal være specielle ender på nogen modeller. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johnzie 12 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Køb dem hos ford (hedberg) vh johnzie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Thansen eller noget metaltråd 2-3mm i bauhaus, og buk skidtet selv. Alternativt 2 tynde skruetrækkere eller lignende og så frigør du en side af gangen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2011 to stk svejsetråd fra en tik svejser skulle kunne gøre trikket eller som Basse skriver små skruetrækkere...... :-) der skulle ik være de store problemer med at få sådan en fætter ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2011 Tak for alle gode råd, men bøjler er nu skaffet :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites