Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2011 Så du er en form for materialist med foden på bremsen. :) Det er cool' date=' og selvfølgelig fantastisk at der er mange måder at leve sit liv og være lykkelig på. Det gør jo bare hele vores samfund mere spændende. - Før jeg kaster mig ud i en Thomas Blachmann tirade så vil jeg bare sige at du måske skal rykke lidt ved din opfattelse af hvad et loppemarked er. Det er ikke nødvendigvis nedslidte IKEA møbler fra 1983 og gamle udtrådte sko der sælges der. Det kan det være, men man kan skam også være heldig at finde et designer møbel til 8.000+ i fin stand som er blevet til overs i en bodeling eller lignende og score det til 1.000 kr. Du behøver vel ikke at have betalt fuld pris for det for at tilfredsstille den indre materialist? Lignende tilbud kan du finde på blocket.se. Det drejer sig bare om at være hurtigt ude og være villig til at køre lidt efter det.[/quote'] Lige nøjagtig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites