jacobe 10 Anmeld indhold Skrevet March 22, 2011 Hvad er Jeres erfaringer med hvor lang tid der går, før en overførsel er gennemført? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2011 et par timer max. Igår overførte jeg ca. 9:30 og de var på den svenske side inden kl 15:00. Mener at de overføres samme dag hvis du gør det inden kl 15:00. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2011 Afhænger af hvornår på dagen, og hvordan du overfører. Min erfaring er at hvis du bestiller før kl. 14, og bestiller overførsel i DKK (dvs. vekslingen sker i Sverige), så er pengene fremme indenfor max 10 min. Hvis du bestiller senere end kl. 14 eller i SEK (dvs. vekslingen sker i Danmark), så er de først fremme dagen efter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2011 Og uanset hvad skal man huske at lave den som "overførsel i Nordea" under udenlandske betalinger - så der ikke opkræves gebyr udover valutakurspåslag for overførslen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2011 og inde i "overførsel i Nordea" er det supervigtigt at du specificerer at det er til din egen konto du overfører. Til egen konto = overførsel samme dag, hvis du vælger det er til anden konto på trods af at det er din egen konto = 4-5 dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites