Juka 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2012 Nu er tråden lidt gammel, men kan man stadig købe cola uden pant nogle steder, og hvor..? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2012 Nu er tråden lidt gammel' date=' men kan man stadig købe cola uden pant nogle steder, og hvor..? :)[/quote'] Har du prøvet her? Bragegatan 10, Malmö, Sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2012 Har du prøvet her? Bragegatan 10' date=' Malmö, Sverige[/quote'] Den bruger jeg. Bare gå ind og spørg efter de billige uden pant. Dem der står inde i "butikken" er alm. svensk indkøbte med pant und alles og de parallelimporterede fra Tyskland står på lageret. 80 SEK pr ramme cola,fanta osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2012 Den bruger jeg. Bare gå ind og spørg efter de billige uden pant. Dem der står inde i "butikken" er alm. svensk indkøbte med pant und alles og de parallelimporterede fra Tyskland står på lageret. 80 SEK pr ramme cola,fanta osv. Det stemmer meget godt, men jeg spørg ikke mere! Jeg går bare ned på lageret og henter hvad jeg skal bruge! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juka 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2012 Super godt... Mange tak ska' I ha' :)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2012 Det stemmer meget godt' date=' men jeg spørg ikke mere! Jeg går bare ned på lageret og henter hvad jeg skal bruge! :)[/quote'] Det samme gør jeg, men første gang er det nemmest at spørge ellers gætter man sgu ikke lige hvor de står. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2012 Den bruger jeg. Bare gå ind og spørg efter de billige uden pant. Dem der står inde i "butikken" er alm. svensk indkøbte med pant und alles og de parallelimporterede fra Tyskland står på lageret. 80 SEK pr ramme cola,fanta osv. City Gross i Staffanstorp har indimellem (bl.a. NU!) en ramme på tilbud til blot 60 kroner, hvis man samtidig køber for 90 kroner andre varer. Det er dog Pepsi/PepsiMax/7up-familien, hvilket imidlertid passer mig helt perfekt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2012 City Gross i Staffanstorp har indimellem (bl.a. NU!) en ramme på tilbud til blot 60 kroner' date=' hvis man samtidig køber for 90 kroner andre varer. Det er dog Pepsi/PepsiMax/7up-familien, hvilket imidlertid passer mig helt perfekt.[/quote'] Standardpris for 4x1,5L Pepsi/Max er 40 SEK i Coop Forum på Stadiongatan. Har ikke helt forstået hvorfor man hellere køber på dåse end på flaske, når på flaske er væsentlig billigere :) Der var tilbud på 6x1,5L sidste uge, for 50 SEK. Priserne er ekskl. pant. Faktisk drikkede jeg mere sodavand, da jeg havde det på dåse (fra tyskland) end når jeg har det på flaske. Fordi det jo blev "dovent" når først sådan en dåse var åbnet igen. Ingen mulighed for at sætte låget på igen for at holde brusen inde ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2012 Vi køber normalt også 1,5L flasker, men dåserne er nu mere handy at have med i bilen på lange ture, eller til at dele ud af når man har gæster osv, så når de er på tilbud, snupper vi altid et par rammer. Dertil har vi ofte problemer med at konsumere en hel 1,5L, inden den - selv med sit skruelåg - bliver doven efter at være åbnet/lukket et utal af gange. Vi ender ofte med at hælde de sidste 2 dl ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2013 Det virker helt underligt. Men det ser ud til at vi fremover skal slukke vores sukkertørst i Danmark :) http://jyllands-posten.dk/politik/ECE5358335/hele-afgiften-pa-sodavand-fjernes-i-ny-aftale/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2013 Det virker helt underligt. Men det ser ud til at vi fremover skal slukke vores sukkertørst i Danmark :) http://jyllands-posten.dk/politik/ECE5358335/hele-afgiften-pa-sodavand-fjernes-i-ny-aftale/ Jeg tror ikke på, at det kommer til at blive specielt meget billigere (der snakkes om en besparelse på 3 kroner på en 1.5 liters Coca Cola) og stadigvæk ikke billigere end i Sverige. Samtidigt har grænsebutikkerne udtalt, at de sætter priserne tilsvarende ned. Så mon ikke folk stadig valfarter over grænsen efter billigere øl og sodavand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2013 Det virker helt underligt. Men det ser ud til at vi fremover skal slukke vores sukkertørst i Danmark :) http://jyllands-posten.dk/politik/ECE5358335/hele-afgiften-pa-sodavand-fjernes-i-ny-aftale/ Det tror jeg nu ikke... Selv med en prisreduktion på 3 kr. er det stadig billigere i Sverige... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2013 Ok. Havde ikke set hvad pris nedsættelsen var antaget til at være. Troede det ville være mere Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2013 Ønsker man billig sodavand, og er man ikke kræsen efter bestemte mærker, så er der for tiden udsalg på påskmust hos både COOP Forum og Willy's til 19,95 for 4x 1,4 liter. Det er lige godt 5 kroner per flaske... Slå den, afgiftsnedsættelse! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2013 Ønsker man billig sodavand' date=' og er man ikke kræsen efter bestemte mærker, så er der for tiden udsalg på påskmust hos både COOP Forum og Willy's til 19,95 for 4x 1,4 liter. Det er lige godt 5 kroner per flaske... Slå den, afgiftsnedsættelse![/quote'] Det er jeg sgu ikke svensk nok til. Fy for satan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2013 Det er jeg sgu ikke svensk nok til. Fy for satan. Hæ, hæ, hæ... det er humor... ;) Iøvrigt, så sælger julmust og påskmust bedre end Coca-Cola i Sverige. Lidt overflødig viden fra nice-to-know-trivia. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2013 Kan påskmust egentligt betegnes som sodavand? Det er jo reelt en alkoholfri øl, men måske drikkes Carlsberg free også som sodavand? ,-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2013 Tilbud update Hos Maxi på Ystadsvägen er der Harboe 1½ liters lemon/lime til 5 kr. flasken + pant. Hos COOP Forum Jägersro er der Anthon Berg 100 grams "påskeæg" i poser - 2 for 10 kroner. De har en holdbarhedsdato til 2014. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2013 Kan påskmust egentligt betegnes som sodavand? Det er jo reelt en alkoholfri øl' date=' men måske drikkes Carlsberg free også som sodavand? ,-)[/quote'] Jeg vil nu ikke kalde det öl, men gammel cola, blandet med en slat kaffe:scared: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites