Jump to content
alex

Billig sodavand ?

Recommended Posts

Ja TAK Gio det er lige der inde på højre hånd! ;) kik godt efter på billede og du kan se en kæmpe indkøbsvogn med vare! :)
den kan jeg ikke se :) men kan se en palle med vare. liger jo ikke et sted man kan haldle :) hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg været i Abdos og ledt efter en butik på industrigatan - men jeg kan squ godt nok ikke finde nogen butik, har kørt frem og tilbage et par gange.. Så der må i altså være lidt mere præcise.. evt. linke til det.. Men Abdos - det er godt nok et snusket sted, lidt ala All Frukt ved Öob, bare værre - men de tager 95 svkr + pant for Coca cola/Sprite/fanta og 80 svkr + pant for pepsi og nogle andre jeg ikke kender.. Der var en der skrev noget om snickers - der har de 4 for en 10'er, også bounty und so weiter... hmmmm billigt frugt og grønt, så f.eks. champignoner til 2,9 kr pr. kg, og de så rigtig gode ud.. hmmmmm så har de, de rigtig thailandske nudler til 2,5 kr pakken, som man normalt kun kan få i de thailandkse butikker - hvis der er nogen der er interesserede i det.. og så kan jeg ikke lige huske mere - det var en lidt hurtigt tur :).... men det er ikke et sted jeg ville komme normalt - kun hvis jeg står og mangler noget bestemt og det skal være billigt.. Så hellere All Frukt ved Öob...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor dælen gi 3-4 kr for en 33cl dåse når man ofte kan få 2L for en 10er?
Hvor køber du 2L RIGTIG Coca cola for 10 svkr??? det vil jeg da gerne vide :).. Vi køber normalt cola hos svigerne, da de kan få dem billigt... 60 kr rammen uden pant... og det skal være rigtig cola, da jeg har en cola narkoman herhjemme - og så drikker vi 10 rammer cola om mdr - så skal helst være så billigt som muligt - derfor går jeg heller ikke efter tilbud af og til, da det jo ikke er altid der er tilbud - og så bliver man nødt til og købe til normal pris osv osv - nej meget nemmere bare og købe til en fast billig pris :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor køber du 2L RIGTIG Coca cola for 10 svkr??? det vil jeg da gerne vide :).. Vi køber normalt cola hos svigerne, da de kan få dem billigt... 60 kr rammen uden pant... og det skal være rigtig cola, da jeg har en cola narkoman herhjemme - og så drikker vi 10 rammer cola om mdr - så skal helst være så billigt som muligt - derfor går jeg heller ikke efter tilbud af og til, da det jo ikke er altid der er tilbud - og så bliver man nødt til og købe til normal pris osv osv - nej meget nemmere bare og købe til en fast billig pris :)
så kør til bordershop, der koster de lige nu ca 50sek for en ramme. og så køb en palle, der er 99 på og så har du til et helt år. :) Smart hva :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort set hver anden uge er der tilbud et sted med f.eks. 5 stk. 2liters til 50-60 SEK eller 9 for en hund og det ér rigtig cola og lign. Er du til Pepsi kan jeg altid finde 4x halvanden liter til knap 40. Drikker ikke discount skidtet. Det er bare at kigge i annoncerne der vælter ind af døren og så hamstre. Kan godt forstå det er fedt at ha nogle dåser stående men til mit eget cola-misbrug foretrækker jeg de store flasker :-) Hilsen en colaholiker..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man drikker bare mindre når det er dåser... Er der først taget hul på en 2L herhjemme, bliver den hurtigere drukket... og så gider jeg bare ikke at skulle ud og jagte tilbud hele tiden.. Been there done that med 1,5 og 2L flasker... synes hele tiden jeg skulle ud og handle sodavand.. og så regnede jeg også ud på et tidspunkt, at dåser bedst kunne betale sig for os.. Købte kun i Abdos, indtil vi får levering fra det andet sted :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stort set hver anden uge er der tilbud et sted med f.eks. 5 stk. 2liters til 50-60 SEK eller 9 for en hund og det ér rigtig cola og lign. Er du til Pepsi kan jeg altid finde 4x halvanden liter til knap 40. Drikker ikke discount skidtet. Det er bare at kigge i annoncerne der vælter ind af døren og så hamstre. Kan godt forstå det er fedt at ha nogle dåser stående men til mit eget cola-misbrug foretrækker jeg de store flasker :-) Hilsen en colaholiker..
Det er lidt svært og hamstre når der er maks på hvad man må købe per hustand :)..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare lige for kong hans og alle andre.. den billige butik ligger på industrigaten ik ? den med Bragegaten er noget andet ik ?
Jeg kender kun den butik/lager der ligger på Bragegaten 10a. Jeg fik bare ikke undersøgt adressen inden jeg skrev så tog den bare fra hukommelsen (som så ikke er så god) SORRY!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke der at jeg køber. På det linkede billede, er det længere mod højre og så inde i gården. Er reeeet sikker på det er nummer 15. Man skal ind i gården.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg syntes så derimod at det burde være lovpligtigt at tage pant retur hvis man sælger den. Fuldstændigt som i dk. Har flere gange lige købt en vand på gaden i 7eleven eller pressbyrån og når man så vil have den betalte pant retur så nægter de sq de svin, som lige 10 min. forinden har afkrævet en for panten. Fuldstændigt ligeglade om man kan fremvise bon med betalt pant, fra dem selv. Det er i min verden ikke OK Man får sådan en lyst til at betale for en liter youghurt, for derefter at hælde den ud over butiksgulvet eller bedre i deres kølemaskiner eller lign. Således kan de derefter tænke over konsekvensen af at behandle kunderne dårligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man endelig køber nogen uden pant så er det jo bare at smide de tomme dåser i en pose.. Og så læsse dem i metal-containeren når man alligevel er på återvinningen med aviser og pap... :) Det i øvrigt også mega mega meget nemmere end at stå og spilde sin tid med at proppe dåse i en automat der stinker af sur øl én ad gangen og så cashe 50 øre stykket - det er dog nok verdens dårligste timeløn for det mest øv-agtige arbejde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis man endelig køber nogen uden pant så er det jo bare at smide de tomme dåser i en pose.. Og så læsse dem i metal-containeren når man alligevel er på återvinningen med aviser og pap... :) Det i øvrigt også mega mega meget nemmere end at stå og spilde sin tid med at proppe dåse i en automat der stinker af sur øl én ad gangen og så cashe 50 øre stykket - det er dog nok verdens dårligste timeløn for det mest øv-agtige arbejde...
Løn er det jo ikke en gang, det er jo dine egne penge du skal have retur...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

United Interfood på Braggegatan er et super sted men lidt svær at finde - kig efter dødsskallerne:laugh: Prisen på en ramme varierer vist efter antal men går ned til SEK 75,- Pant er en by i de arabiske lande. Stedet leverer vist til kiosker bl.a. i Kbh. så du kan få meget andet. Købte 1kg mandler (I den sunde ende) til SEK 65,-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites