Jump to content
Kim Andersen

IF Forsikring F*** DEM

Recommended Posts

IF Forsikring FUCK DEM Min bil blev stjållet for 2 1/2 .år siden INGEN erstatning en mercedes kan ikke stjæles ifl. IF. Min kone har pådraget sig skader efter en trafik ulykke INGEN erstatning de skyldes ikke den ulykke Ifl rådgivare hos IF dr. H-C Östgaard skyldes gener ikke denne ulykke men noget andet. Og her tager dr. H-C Östgaard meget fejl. det viser ryngenbilleder og udtagelser fra Kiropraktor Centeret og div udtagelser fra vores advokats undersøgelser også men IF holder på deres. I sidste uge fik jeg konstateret Kritisk sygdom INGEN erstatning via af sygdoms og ulykke forsikring ifl. IF. SÅ BRUG IKKE JERES PENGE PÅ IF FORSIKRINGER

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er HELT enig. Penge ud af vinduet.... Tag fat i TNI herinde, hvis du skal bruge hjælp til din mercedes. Fang ham på en PM, og så kan han hjælpe dig videre. En Mercedes kan stjæles. Det tager bare noget længere tid. Men den kan....og det kan bevises den kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... lyder ubehageligt. Jeg har PT forsikring hos IF, så det kan være at jeg skal bede om at få på skrift om min bil kan stjæles eller ej (er dog volvo). Skal måske også bede dem om at svare lidt mere specifikt på deres dækning i vores indbo's forsikring. Heldigvis er konen lige blevet medlem af en kommunal fagforening og de skulle vist have nogle gode forsikringsvilkår, så dem må jeg hellere lige kikke på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Brian synes godt om dette!! Pøj pøj med det Kim!

Hej Credde. Det er Brostaca og lymfecancer men da jeg har før besteget høje bjerge med held, skal dette også bestiges. denne gang er det ikke for spænding og eventyr men for kærlighed til livet, familie og venner. så det skal nok gå.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har desværre fået konstateret cancer og ifl. IF kan jeg ikke få det dækket kritisk sygdom da jeg også er forsikkeret i danmark via mit arbejde
Ej for fanden!! Det gør mig squ ondt og høre... Men håber du bestiger bjerget som du selv skriver :).. Men de er squ da helt langt ude IF!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

drop også SVELAND Bare til information, så skal i også holde jer LANGT væk fra Sveland. Har haft 2 sager hos dem med min bil, ingen skyld fra min side, Første sag trækker ud i 2½ år, og i den periode manglede jeg så selvrisikoen. ...og til trods for at jeg i sidste sag har fået underskrevet en skyldserklæring fra modparten på ulykkesscenen, som han så nu benægter - burde man mene jeg stod stærkt, men her 9 måneder efter ulykken har Sveland droppet min sag, og jeg må punge 10k SEK ud og ellers føre min sag videre selv. /Kenneth

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogle gange er det ikke smart at hoppe på billigste tilbud :-)
Mener IKKE at prisen er en garanti for dækningen, de bruger ALLE lignende tricks for at spare på erstatningerne. Jeg har IF, og jeg har fået dækket: to cykler, sidespejle på en Audi S8, en S8, 4 hjul fra en Audi RS6. Uden et eneste kritisk spørgsmål, har en sag fra DK med TRYG, hvor de trækker sagen i langdrag....køre på 4 år nu....såå.....forsikringsselskaber, advokater, ejendomsmæglere og mekanikere....der er et ganske særligt sted i HELVEDE der venter på jer ALLE! Men rigtig rigtig trist med din dårlige oplevelse med IF Kim.....og ikke mindst din sygdom, håber det bedste, flere bjerge venter bestemt på dig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min bil blev stjållet for 2 1/2 .år siden INGEN erstatning en mercedes kan ikke stjæles ifl. IF.
Kim, nu ved jeg ikke status på din sag, men der er faldet afgørelse i retten i Danmark i en lignende sag, hvor bilejeren fik ret. Det var i Kontant på DR1. Link til historie: http://www.dr.dk/DR1/kontant/2011/06/28165841.htm Det kan måske hjælpe dig videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm vi har ikke haft nogen problemer med if... Vores bil blev totalskadet og 2 dage efter var forsikringssagen afsluttet.... Nu har vi fået stjålet vores mc, så der er forsikringssagen stadig igang, da der skal gå en måned.... Men alle biler kan da stjæles, på et fejeblad... Hvordan går det med sagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Med fare for at være lidt kæk' date=' så tror jeg at Kim udemærket er klar over at alle biler kan stjæles ;-)[/quote'] Det var ikke pointet på trådstarter - det var mere det han citerer If for... De skulle have sagt at en mercedes ikke kan stjæles.. eller hvad det var... det undrer mig bare, når alt kan stjæles på et fejeblad.. det lå skam ikke så meget i det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites