Nenad 10 Anmeld indhold Skrevet March 16, 2011 Hejsa Er det kun Telia og 3 der har både Danmark og Sverige som hjemme net? Tænker på noget som bibob, oister og hvad de nu hedder. Kikkede idag på nogle af deres hjemmesider man kunne ikke finde andre. På forhånd tak Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2011 Grunden til der ikke rigtig er nogen der har svaret endnu - er nok at der ligger mange debatemner om dette... Ved lidt søgning er jeg sikker på du får svar på langt mere end det du spørg om.. til en anden gang - men ja det er kun telia og 3.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2011 Grunden til at ingen har svaret kunne også være at indlægget kun var 26 min. gammelt da du svarede..... :-) anyway... synes da 3 er et billigt abb. Der er forskellige pakker som gør det endnu billigere: http://www.3.dk/Privat/mobil/Abonnementer/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2011 Der er vist ingen, som har kommenteret det seneste fra Telenor: "Gränslöst" for 59 SEK om måneden + moms. Så kan man ringe hjem til Sverige fra hele Norden (Danmark, Norge, Finland, Island, Færøerne, Grønland, Åland) til samme takst som hjemme i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2011 Jeg ser ikke fidusen mht. telenor, det er da dyrt (dyrere end telia og meget dyrere end 3) Med telenor gives 59 sek + moms for at kunne ringe "Gränslöst" som en afgift til dit abb. hver måned. Når du så er i udlandet betaler du 95 øre/min til mobilnet og 0.63 øre/min for at ringe Dette er udover, hvis man har en "pakke" eller andet hos dem. Derudover skal du have et abb. hos dem som koster mindst 49 sek, som ikke kan bruges til at ringe for., dvs. at man allerede er oppe på 108 sek hver måned og har endnu ikke betalt for et eneste minut. 0:95 kr/min till mobinät. Om du blir uppringd är de första 20 minuterna helt gratis, därefter debiteras du en uppkopplingsavgift var 20:e minut och 0 kr/min. •Minimiavgifter, fria minuter, pluspaket, Affärspaket, FastPris och ev. andra rabatter kan inte utnyttjas i Telenor Gränslöst. Om kunden har något av dessa gäller kundens standardpris/minut i den nationella prisplanen för samtal med Telenor Gränslöst i utlandet. Hvis man så f.eks skal sammenligne med 3's pakke til 149 dkk, hvor der indgår 1 times tale, 1 gb fri data, fri sms/mms så er der langt igen med telenor før det er attraktivt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites