Jump to content
pari

lån hos anden bank?

Recommended Posts

Hvis man tager et lån hos en bank - så er du jo sådan set også kunde der? Jeg har bil lån - og ikke andet - hos GE fx... Det virker helt fint :)
Jeg tror han sætter kunde i forbindelse med og have konti osv i banken - det var sådan jeg forstod det :).. Men ja det er da rigtigt - jeg har også billån i handelsbanken, uden noget - det var godt nok gennem forhandleren..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror han sætter kunde i forbindelse med og have konti osv i banken - det var sådan jeg forstod det :).. Men ja det er da rigtigt - jeg har også billån i handelsbanken, uden noget - det var godt nok gennem forhandleren..
Ah - det kan egentlig godt være. Og det er måske så nok rigtigt hvis man går ind i de banker der primært lever af at have "hele" ens basisforretning så er det nok ikke så meget for at give et kontantlån.... Men det er jo bare at vælge en bank der af udlån, for eksempel Ikano Bank eller GE Bank - tager dig så vidt jeg ved gerne som lån-kunde uden andet enganement OGSÅ selv om man ikke får lånet via eksempelvis en bilhandler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites