pari 10 Anmeld indhold Skrevet March 16, 2011 Lidt dumt spørgsmål, men da jeg aldrig har prøvet det så here goes. Kan man godt tage et lån hos en anden bank en ens egen uden at blive kunde hos dem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2011 Jeg har erfaret at de fleste banker helst ser at man er kunde hos dem :).. Men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre uden at være kunde - så jeg følger lige med.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2011 Hvis man tager et lån hos en bank - så er du jo sådan set også kunde der? Jeg har bil lån - og ikke andet - hos GE fx... Det virker helt fint :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2011 Hvis man tager et lån hos en bank - så er du jo sådan set også kunde der? Jeg har bil lån - og ikke andet - hos GE fx... Det virker helt fint :) Jeg tror han sætter kunde i forbindelse med og have konti osv i banken - det var sådan jeg forstod det :).. Men ja det er da rigtigt - jeg har også billån i handelsbanken, uden noget - det var godt nok gennem forhandleren.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2011 Jeg tror han sætter kunde i forbindelse med og have konti osv i banken - det var sådan jeg forstod det :).. Men ja det er da rigtigt - jeg har også billån i handelsbanken, uden noget - det var godt nok gennem forhandleren.. Ah - det kan egentlig godt være. Og det er måske så nok rigtigt hvis man går ind i de banker der primært lever af at have "hele" ens basisforretning så er det nok ikke så meget for at give et kontantlån.... Men det er jo bare at vælge en bank der af udlån, for eksempel Ikano Bank eller GE Bank - tager dig så vidt jeg ved gerne som lån-kunde uden andet enganement OGSÅ selv om man ikke får lånet via eksempelvis en bilhandler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites