larscph 18 Anmeld indhold Skrevet March 14, 2011 Hej, Jeg får denne fejlbesked når jeg poster svar på indlæg... Er det et tegn på at jeg bare burde holde k*ft eller hvad? Indlægget bliver dog faktisk postet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2011 den får jeg også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2011 Hej, Jeg får denne fejlbesked når jeg poster svar på indlæg... Er det et tegn på at jeg bare burde holde k*ft eller hvad? Indlægget bliver dog faktisk postet... den får jeg også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2011 den får jeg ogsåTest Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2011 den får jeg ogsåTilsyneladende er DB'en i halte-mode p.t. Database error in vBulletin 4.0.3: Invalid SQL: INSERT INTO searchcore_text (searchcoreid, title, keywordtext) VALUES ( 2, 'Om Øresundsdebatten', '' ) ON DUPLICATE KEY UPDATE searchcoreid = VALUES(searchcoreid), title = VALUES(title), keywordtext = VALUES(keywordtext); MySQL Error : Table './sunddeb_vb/searchcore_text' is marked as crashed and should be repaired Error Number : 145 Request Date : Monday, March 14th 2011 @ 08:00:16 PM Error Date : Monday, March 14th 2011 @ 08:00:16 PM Script : http://www.sunddebat.com/newreply.php?do=postreply&t=21204 Referrer : http://www.sunddebat.com/newreply.php?do=postreply&t=21204 IP Address : 217.xxx.xxx.xxx Username : Gio Classname : vB_Database MySQL Version : 5.1.49-log Steen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2011 reperation udført. Vi tester...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2011 Ingen fejl her ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2011 Teste-test-test-test Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2011 Jep - det er super fint nu :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2011 Ingen fejl her !Muy bien! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites