Lynge 10 Anmeld indhold Skrevet March 14, 2011 Nogen der var til Hem & Villa mässa i teltet i Jägersro 5+6 marts? Er interesseret i at vide hvordan temperaturen var (Skal på udstilling i weekenden og har set nogle har hørt at der var max 15 grader, det vil jeg gerne have be- eller afkræftet) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2011 Nu går man jo rundt med jakker, men jeg vil tro at der var en 17-18 grader i snit Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2011 Og hvor f#n parkerer man? Ärgeligt at terrierer og molosser altid er på hver sin dag! :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2011 Bare udenfor. Kan ikke huske om der er fri parkering uden begrænset ophold. Ja, men jeg kommer søndag og hepper efter jeg har udstillet i Hårlev, jeg kører straks hjem hjem lige efter jeg har været i ringen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2011 Ja' date=' men jeg kommer søndag og hepper efter jeg har udstillet i Hårlev, jeg kører straks hjem hjem lige efter jeg har været i ringen.[/quote']Jeg skal kun stille lilletossen, så det bliver alligevel först ud på eftermiddagen at hun skal i ringen, så vi ses:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites