Basse 10 Anmeld indhold Skrevet March 8, 2011 Kan finde en gammel post omkring dette, men tænkte om det stadig eksisterede ? det gamle link virker, men det ser lidt weird ud, den side man kommer ind på :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2011 Kan finde en gammel post omkring dette' date=' men tænkte om det stadig eksisterede ? det gamle link virker, men det ser lidt weird ud, den side man kommer ind på :-)[/quote']Link....hvor? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2011 Kender faktisk en af ejerne af bilekspressen - men har aldrig hørt ham nævne noget med øresundstilbud.. Prøver lige og høre ham når jeg bumper ind i ham en dag.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2011 Bare fang Frost på hans facebook profil Basse.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2011 Kan finde en gammel post omkring dette' date=' men tænkte om det stadig eksisterede ? det gamle link virker, men det ser lidt weird ud, den side man kommer ind på :-)[/quote']Ahh...på rijacs profil linkes stadig til det - selvom det ser ud til ikke at være aktivt længere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Kan finde en gammel post omkring dette' date=' men tænkte om det stadig eksisterede ? det gamle link virker, men det ser lidt weird ud, den side man kommer ind på :-)[/quote'] Anders, hvis du ikke er kommet et svar nærmere, skal jeg gerne smide dem (stifterne/medejerne af Bilekspressen) en SMS og spørge. De er i "min" "mødregruppe". :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Frederik, det må du i grunden gerne - vil jo bare være sikker på de stadig leverer til svenske adresser mv. inden man bestiller abn :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Frederik' date=' det må du i grunden gerne - vil jo bare være sikker på de stadig leverer til svenske adresser mv. inden man bestiller abn :-)[/quote'] sms skickat... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Jeg får det hver måned på min privatadresse. Slog til på det oprindelige tilbud, og får det stadig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 sms skickat... :) Jeg bør nok lige uddybe, at jeg blot spurgte Richo til, om omtalte sunddebat-tilbud stadig var gældende. Ligesom larsk kan jeg også selv bekræfte, at de naturligvis stadig leverer til det svenske (de bor selv herovre, så derfor er det et helt naturligt fokusområde for dem også at kunne levere til alle vi reserve-svenskere :th2:). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Ahh...på rijacs profil linkes stadig til det - selvom det ser ud til ikke at være aktivt længere. Sådan. Så virker linket igen. Tak til Bilekspressen for et quick fix. :th2: Dog virker dropdown-menuen ikke ud for Land. Jeg foreslår, at man bare skriver f.eks. "Malmö, SVERIGE" ud for By i stedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Det er top dollar, Frederik - tak for hjælpen. :-) Jeg har lige bestilt en omgang, skal dog vente heeeeelt til den 14/4-11 med først blad hehe - må se om jeg kan finde det nyeste nummer i en kiosk når jeg er i DK i weekenden. EDIT: Dropdown menuen fungerede fint her kl. 18:00 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2012 Bil Ekspressen, abonnement pris ændring Har lige fået opkrævning for mit kvartalsabn idag - 316 kr. for 3 blade. Det er ikke defineret med andet en kvartalsabn, og det er ikke en rykker - efter jeg har tjekket på mitabonnement.dk. Formoder det er porto, dvs. 45,50 kr. ca. for porto - per blad. Det er godt nok ikke noget jeg har set de har varslet med, for så havde jeg skisme afmeldt abn. på stedet. Må nøjes med Teknikens Värld så. Så er i andre "advaret" hvis i tænker på at få abn. eller når jeres nuværende periode udløber - det blir dyrt! Er ellers et godt blad, men 105.50 kr. for et bilblad pr. måned, det er sq lige i overkantet :-) Oh well, det var fedt mens det varede :-) Abn. afmeldt, og åger-regningen betalt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2012 Yeps. Den er god nok. De er gået fuldstændig amok med deres porto. Jeg har også sagt bye-bye til bladet af samme årsag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2012 Teknikens Värld er en god erstatning, dog ikke helt den samme humor som Frost og co. Men infoen om bilerne og alsidig reportager er tilstede :-) Plus at anmeldelserne er nok mere rammende for det marked vi bor i, altså Sverige :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2012 Kan lige følge op på sagen her - har modtaget min slutopgørelse over abn. For det første har de slet ikke registereret den indbetaling for næste og sidste kvartal jeg foretog i sidste uge, så de opkræver mig for næste blad oven i. Og ydermere et gebyr på 15 kr. Jeg tænker - ok krydsning af indbetalinger kan ske, men hvad søren er de 15 kr for i gebyr ? mon det er for at få lov til at opsige mit abn ? hehe. Kontakter lige deres kundeservice i morgen, er død spændt på at høre hvad forklaringen er på den post på regningen :-) Lur mig om det ikke er porto for at sende mit et bekræftelsesbrev på jeg har opsagt mit abn :D men nu får vi at se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2012 Jeg har også meldt min fra, da der komme en høj regning for porto. Bare ærgeligt at de ikke har meldt det ud til os. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2012 Så fik jeg også min opkrævning. 639 kr. for 6 måneder :-( Har haft kontaktet kundeservice. De kender absolut ingenting til sunddebat priser. Opsiger også abonnementet nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites