Jump to content
Basse

Bilekspressen abn. øresundstilbud - eksistere det stadig ?

Recommended Posts

Kan finde en gammel post omkring dette' date=' men tænkte om det stadig eksisterede ? det gamle link virker, men det ser lidt weird ud, den side man kommer ind på :-)[/quote']Link....hvor?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan finde en gammel post omkring dette' date=' men tænkte om det stadig eksisterede ? det gamle link virker, men det ser lidt weird ud, den side man kommer ind på :-)[/quote'] Anders, hvis du ikke er kommet et svar nærmere, skal jeg gerne smide dem (stifterne/medejerne af Bilekspressen) en SMS og spørge. De er i "min" "mødregruppe". :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sms skickat... :)
Jeg bør nok lige uddybe, at jeg blot spurgte Richo til, om omtalte sunddebat-tilbud stadig var gældende. Ligesom larsk kan jeg også selv bekræfte, at de naturligvis stadig leverer til det svenske (de bor selv herovre, så derfor er det et helt naturligt fokusområde for dem også at kunne levere til alle vi reserve-svenskere :th2:).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er top dollar, Frederik - tak for hjælpen. :-) Jeg har lige bestilt en omgang, skal dog vente heeeeelt til den 14/4-11 med først blad hehe - må se om jeg kan finde det nyeste nummer i en kiosk når jeg er i DK i weekenden. EDIT: Dropdown menuen fungerede fint her kl. 18:00 :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bil Ekspressen, abonnement pris ændring Har lige fået opkrævning for mit kvartalsabn idag - 316 kr. for 3 blade. Det er ikke defineret med andet en kvartalsabn, og det er ikke en rykker - efter jeg har tjekket på mitabonnement.dk. Formoder det er porto, dvs. 45,50 kr. ca. for porto - per blad. Det er godt nok ikke noget jeg har set de har varslet med, for så havde jeg skisme afmeldt abn. på stedet. Må nøjes med Teknikens Värld så. Så er i andre "advaret" hvis i tænker på at få abn. eller når jeres nuværende periode udløber - det blir dyrt! Er ellers et godt blad, men 105.50 kr. for et bilblad pr. måned, det er sq lige i overkantet :-) Oh well, det var fedt mens det varede :-) Abn. afmeldt, og åger-regningen betalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Teknikens Värld er en god erstatning, dog ikke helt den samme humor som Frost og co. Men infoen om bilerne og alsidig reportager er tilstede :-) Plus at anmeldelserne er nok mere rammende for det marked vi bor i, altså Sverige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan lige følge op på sagen her - har modtaget min slutopgørelse over abn. For det første har de slet ikke registereret den indbetaling for næste og sidste kvartal jeg foretog i sidste uge, så de opkræver mig for næste blad oven i. Og ydermere et gebyr på 15 kr. Jeg tænker - ok krydsning af indbetalinger kan ske, men hvad søren er de 15 kr for i gebyr ? mon det er for at få lov til at opsige mit abn ? hehe. Kontakter lige deres kundeservice i morgen, er død spændt på at høre hvad forklaringen er på den post på regningen :-) Lur mig om det ikke er porto for at sende mit et bekræftelsesbrev på jeg har opsagt mit abn :D men nu får vi at se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites