Jump to content
Rene Larsen

Samkøb af Aluminium Racing donkraft

Recommended Posts

Jeg skal have udskiftet min nuværende 2 ton garage donkraft fra Biltema med en ordentlig en. I den forbindelse har jeg kigget lidt rundt i både DK og udland, og har fundet en som ser ud til at være OK - nemlig en alu racing donkraft, som denne: b0429b399f2117463a3.jpg Jeg kan få den til 1.499 hos BilXperten - men kan alt efter om jeg vil have en gummi saddel med eller ej, få den til under 1.400 her: http://www.werkzeugbude24.de/kfzbedarf/wagenheber/index.php Selve donkraften vejer 13-15 kg, så der burde være plads til én donkraft mere i forsendelses beløbet - eller op til fire ekstra, hvis der er interesse for det. forsendelse til DK: - max 40 kg: EUR 24,90 - max 80 kg: EUR 49,80 Regnestykket pr stk. hvis vi er 2: - uden gummi saddel: EUR 149 + (24,90 / 2) = EUR 161,45 ~ DKK 1.219 (samme konfiguration som fra BilXperten) - med gummi saddel: EUR 169 + (24,90 / 2) = EUR 181,45 ~ DKK 1.370 Regnestykket pr stk. hvis vi er 5: uden gummi saddel: EUR 149 + (49,80 / 5) = EUR 158,96 ~ DKK 1.200 (samme konfiguration som fra BilXperten) med gummi saddel: EUR 169 + (49,80 / 5) = EUR 178,96 ~ DKK 1.351 Skriv evt. en PB til mig så vi kan finde ud af et eller andet icon_smile.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En hurtig søgning på Ebay gav følgende....: http://shop.ebay.de/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A4887&rt=nc&_nkw=Aluminium+Wagenheber&_trksid=p3286.c0.m14&_sop=2&_sc=1 Der er flere omkring EUR 100,- forsendelsen er vel på samme niveau som den du har fundet.....vild med dem med led lys i saddlen...det er smart syntes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har 2 stks i carporten hvis det er René.... :) Den ene til meget lave biler og den anden til lidt mere alm biler...
Tak for tilbudet Brian, men jeg vil gerne ha' en ny ;) @RS6 Jeg havde godt nok set dem på ebay - og jeg har også haft skrevet til en af dem, men de ville ikke sende til udlandet - kun indenfor Tyskland/Østrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for tilbudet Brian, men jeg vil gerne ha' en ny ;) @RS6 Jeg havde godt nok set dem på ebay - og jeg har også haft skrevet til en af dem, men de ville ikke sende til udlandet - kun indenfor Tyskland/Østrig.
Sådan nogle kyllinger..... Har du testet ebay UK? http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=alu+jack&_sacat=See-All-Categories

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites