Jump to content
EBL

Micro simkort og Iphone 4

Recommended Posts

Jeg får snart en Iphone 4 som ny arbejdstelefon og har bestilt den med micro sim-kort. Hvis jeg nu vælger ikke at bruge Iphonen, kan jeg så bruge micro-sim-kortet i min Nokia E71? ....evt. ved at putte det lille kort ned i en adapter? og kan et andet almindeligt (stort) sim-kort anvendes i Iphone 4'eren når den er bestilt med micro-sim ? - er der en slot til store sim-kort? Alle telefoner er ulåste, så spørgsmålet går ikke på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan købe en adapter' date=' som man lægger microsimkortet løst i, så det bliver et 'normalt' sim. jeg købte 5, så du kan få en adapter af mig, om det skal være :-)[/quote'] Det ville være super tak, jeg råber højt når det bliver aktuelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
iPhone 4 er kun til micro simkort. :)
Underligt hvis den KUN er til micro simkort at sælgeren så overhovedet spørger om man vil have det ene eller det andet, men tak for info, jeg tror på dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

iPhone 4 har KUN micro - intet andet. Og de der adaptere skal man passe lidt på. Har læst og set flere rapportere om ødelagte telefoner når kortet hopper lidt ud af adaptoren når man tager den ud (sker ikke så tit, men anyways). Meget billigere bare at gå ned til sit teleselskab og få et nyt sim kort hvis man skulle skifte telefon /T

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Meget billigere bare at gå ned til sit teleselskab og få et nyt sim kort hvis man skulle skifte telefon /T
Hvor let er det i praksis, er der nogen der har prøvet det mht. pris og ventetid?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender ikke til noget mht pris - men her i forbindelse med alle 3's problemer på nettet fik jeg et gratis simkort hos dem - og det tog ca. den tid der gik fra at gå ind i butikken i Fields og til jeg kørte fra Fields. Kortet skulle lige aktiveres. Da var det gratis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites