Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet March 6, 2011 Hvad siger i til det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 tja, hvis nogen flere melder sig så er jeg klar.. :) tør ikke være alene med dig. hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Yankie 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 Er der gode vaskefaciliteter på Shell i Limhamn? Gratis sæbevand og udstyr? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 Jeg vil nøjes med at gå ud på gårdspladsen og håndvaske min bil, og hvis ikke jeg er blevet for kold, også tage fruens bil under behandling Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 Er der gode vaskefaciliteter på Shell i Limhamn? Den er en ret sofistikeret børsteløs vask, hvor man selv kører bilen igennem de forskellige vaskestadier... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 Dog tørrer den ikke pisse godt syns jeg. Så hellere PREEM GDS vask i Oljahamnen, og bruge 10 sek /10 min på at tørrer bilen selv med en omvendt støvsuger ting :-) Havde lige glemt hvor ringe en bilvask det er i grunden griner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 Den tørrer som lort og bilen blev ikke ren..... Statoil Vellinge er den bedste jeg har prøvet indtil videre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Yankie 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 Kan man ikke håndvaske de nævnte steder? Jeg kan sgu godt lide og gøre det selv. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 OKQ8 i Vellinge er bedre.. .Også mulighed for børsteløs (men lige det program er ikke specielt godt...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites