dannemare 21 Anmeld indhold Skrevet March 5, 2011 Erfaringer ønskes. Specielt hvis nogen har haft erfaring med dem begge. P.t. hælder jeg mest til PSS10, men jeg er stadig i research mode.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 Det bliver Bilstein B16 PSS10 (dog tidligst til efteråret) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 Super du kan svare på dit eget spørgsmål hehe :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 ja han er ikke så dum som de siger ude i byen.. HEHE lol Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 Erfaringer ønskes. Specielt hvis nogen har haft erfaring med dem begge. P.t. hælder jeg mest til PSS10, men jeg er stadig i research mode.... ;) Blandt de tosser jeg leger med er Bilstein mere udbredt end KW3. Dog fører D2 langt over alt andet i udbredelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 Super du kan svare på dit eget spørgsmål hehe :D ja han er ikke så dum som de siger ude i byen.. HEHE lol Blandt de tosser jeg leger med er Bilstein mere udbredt end KW3. Dog fører D2 langt over alt andet i udbredelse D2 kendte jeg ikke engang. Har primært undersøgt Bilstein, KW og H&R til bunds, da disse er de mest udbredte blandt FRS-ejere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Opdagede til mandagens service at Legacyen er sat op med Bilstein Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Opdagede til mandagens service at Legacyen er sat op med Bilstein Men nok næppe et sæt PSS10. :D Bilstein leverer dele til rigtigt mange bilproducenter verden over. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Jeg er skuffet over min....det er næsten umuligt at finde aftermarket fjedre til PSS10 hvis man ikke kan bruge det setup den har std. Jeg overvejer en KW Clubsport istedet og får Raeder til at sætte den op på ringen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Jeg er skuffet over min....det er næsten umuligt at finde aftermarket fjedre til PSS10 hvis man ikke kan bruge det setup den har std. Jeg overvejer en KW Clubsport istedet og får Raeder til at sætte den op på ringen. Pudsigt du nævner det. Jeg blev anbefalet Clubsport'en så sent som i går. Han (en gut på focusrsoc.com) skrev helt helt præcis følgende i går aftes: IMO: Billstein is a great setup for everyday driving and occasional track usage. I had 2 sets on my last cars and comfort is a little better than KW V3 but KW V3s are little better on track. Few weeks ago I tried KW Clubsports on friends RS and that will be my choice Much faster damper, higher spring rates (with possibility to change for higher rated springs) and unibal top mounts for further camber and caster adjustments. And suprisingly not so bad on bumpy roads. Absolutely brilliant handling. They are so good that my friend changed new KW v3 set for Clubsports after he tried them. Det lyder selvfølgelig ikke så dumt, og de er faktisk ikke specielt meget dyrere end PSS10'eren (i hvert fald ikke til min bil - ved ikke om den slags kan variere). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Jeg kører på setting 8 på bane og der er PSS10'eren HÅRD! Jeg ved at KW V3 er hårdere og det ved jeg ikke om jeg kan leve med. Så jeg har ikke gjort noget endnu. Byggekvaliteten på Bilstein er lysår bedre end på KW. Så jeg leder med lys og lygte efter andre fjedre til den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Takker for info, Brian. Men hvad er du helt konkret skuffet over mht. Bilstein'en? For snævert indstillingsrange mellem ultrahard og blød? Eller fordi den er besværlig at regulere? (her skulle KW ellers efter sigende være meget værre). Al input modtages med kyshånd. Det er et dyrt valg/indkøb at gøre om, hvis man fortryder, synes jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Jeg kører på setting 8 på bane og der er PSS10'eren HÅRD! Jeg ved at KW V3 er hårdere og det ved jeg ikke om jeg kan leve med. Så jeg har ikke gjort noget endnu. Byggekvaliteten på Bilstein er lysår bedre end på KW. Så jeg leder med lys og lygte efter andre fjedre til den. Er standardfjedrene på PSS10'eren i grunden progressive eller linear? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Er standardfjedrene på PSS10'eren i grunden progressive eller linear? Progressive, lader det til. Er du på jagt efter et sæt linear i stedet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Fjedrene er for bløde de første 6cm....eftersigende er de 275lbs og det ville jeg gerne ha' hævet til 400 mindst og så lidt kortere vandring... Takker for info' date=' Brian. [img']http://sentinel.dk/images/smiley/thumbsup.gif Men hvad er du helt konkret skuffet over mht. Bilstein'en? For snævert indstillingsrange mellem ultrahard og blød? Eller fordi den er besværlig at regulere? (her skulle KW ellers efter sigende være meget værre). Al input modtages med kyshånd. Det er et dyrt valg/indkøb at gøre om, hvis man fortryder, synes jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Gi'r dig en indikation af travel på fjedrene. Min er ret sænket i forvejen og i realiteten er der ingen problemer hvis jeg ikke lige havde 10mm discspacer foran og 9x20 et46 i det her tilfælde.... Jeg er igang med at handle TSW i 9,5x19 et53 således jeg ikke har skærmproblemer på ringen. Og så skal jeg lige ha' rullet de skærme jeg har på...men det er småting. [ATTACH]3958[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Gi'r dig en indikation af travel på fjedrene. damn - see your point. hmm, jeg må fundere lidt videre selv... tror sgu bare ikke clubsport er kompatibel med den danske/svenske asfalt - i hvert fald ikke i byzoner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Det tror jeg bestemt du har ret i. Jeg er også meget glad for den til daglig. Det er bare lige det sidste der nager....du ved når man er perfid med sin bil :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2012 Brian, kører du stadig rundt på PSS10'erne, eller skiftede du til Clubsport eller noget helt tredie? Jeg har kørt med BC Racing BR Series i halvandet år nu, og de er ikke skide imponerende. Gode på motorvej/landevej/bane, men nærmest utålelige på de rådne veje, vi har i Malmö/Kbh, hvor revner og huller i asfalten samt nedsænkede riste fuldstændig dræber lysten til at køre i byzoner. As the saying goes: Man får, hvad man betaler for, og det råd skulle jeg have lyttet til. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites