LOKAL 10 Anmeld indhold Skrevet March 5, 2011 Så har 2 af mine håndværker mistet deres jobs, som murer og tømrer. de fik at vide at de skulle arbejde for 199kr/timen før skat eller blive fyret. Nu står de 2 fyre uden arbejde. De har ikke mistet modet, den ene har åbnet sin egen håndværker virksomhed, og prøver lykken den vej. Så hvis du kender nogle der kunne bruge ne murer eller en tømrer så sig til, jeg ved at de arbejder gerne for 159kr/timen til private + moms. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2011 Så har 2 af mine håndværker mistet deres jobs, som murer og tømrer. de fik at vide at de skulle arbejde for 199kr/timen før skat eller blive fyret. Nu står de 2 fyre uden arbejde. De har ikke mistet modet, den ene har åbnet sin egen håndværker virksomhed, og prøver lykken den vej. Så hvis du kender nogle der kunne bruge ne murer eller en tømrer så sig til, jeg ved at de arbejder gerne for 159kr/timen til private + moms. du opretter dig som bruger for at sige du har fyret 2 folk.. ?? Men tilbyder at skaffe dem andet job også ? nok bare mig der er tabt bag en vogn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2011 du opretter dig som bruger for at sige du har fyret 2 folk.. ?? Men tilbyder at skaffe dem andet job også ? nok bare mig der er tabt bag en vogn. Nej ! :-) To af hans folk, en murer og en tømmer, er blevet arbejdsløse. Nu spørger LOKAL om der er nogen herinde fra som har noget arbejde til dem. De vil arbejde for 159kr/timen (hver især og ikke tilsammen går jeg ud fra) spørgsmålet er så bare om det er svenske eller danske kroner og på hvilken side af sundet de gerne vil arbejde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 Mens vi undrer os: De fik valget mellem 199/timen eller at blive fyret, og de valgte åbenbart at blive fyret for nu søger de opgaver til 159/timen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 Mens vi undrer os: De fik valget mellem 199/timen eller at blive fyret' date=' og de valgte åbenbart at blive fyret for nu søger de opgaver til 159/timen? [/quote'] *GGG* Ja - det er surt det altid er de klogeste der ryger først... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2011 Kan heller ikke lige se at 31.900 er en dårlig fast månedsløn...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmus.v. 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2011 Jeg skal have lavet et vindu i vores endegavl ( hurstensvæg ) ASAP... bor i burlöv rva@dsvm.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites