GoldMan 10 Anmeld indhold Skrevet March 4, 2011 Hej Min bolig er en udgift for ca. 8600,- svenske kr hver måned inklusiv lån og avgift. Jeg vil godt udleje denne bostadsrätt/lejlighed. Mit formål er ikke indtjening men blot at den dækker udgifterne. 1. Hvor meget skal jeg udleje den for før jeg har en balance som gør at det ikke er en udgift? 2. Hvor meget skal jeg betale i Skat? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2011 Jeg har ikke forstand på det skatte-juridiske, men hvis du får dækket hele bruttobeløbet af renter+afdrag på lånet, så er afdragsdelen jo "overskud" da det afdrager på din gæld, ligesom skattefordelen af renterne måske også kan ses som en "indtægt" ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anton 0 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2011 http://www.skatteverket.se/privat/svarpavanligafragor/rantorochutdelning/privatrantorfaq/jagharhyrtutminbostadhurbeskattasdet.5.18e1b10334ebe8bc8000118317.html Der skal nok regnes lidt på det, men når Skatteverket kan sammenfatte det rimelig kort, er der nok ikke de store ben i det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites