jacobe 10 Anmeld indhold Skrevet March 3, 2011 Er her nogen som har købt Bell Add i Sverige? Mekonomen burde have det, men ikke ifl. deres hjemmeside. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2011 Er her nogen som har købt Bell Add i Sverige? Mekonomen burde have det' date=' men ikke ifl. deres hjemmeside.[/quote']Jeg har så sent som for en uge siden handlet via www.landberg.dk Gad ikke bruge tid på at søge efter fysiske butikker i Sverige, for bare at finde ud af at de enten har udsolgt eller ikke fører Bell Add længere. Og med et dansk produkt, så var handel i DK jo lige til højrebenet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2011 Sejt - fik du det bare tilsendt til Flyinge eller hur? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2011 Sejt - fik du det bare tilsendt til Flyinge eller hur?Sendt til jobbet i DK. Det var nemmere. Jeg kan sagtens tage med hjem til dig også, hvis det passer dig bedst? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2011 Cool, det tager vi lige privat når det er... er ved at forberede mig til foråret, hvor jeg har tænkt mig at give dytten den helt store tur :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2011 Cool' date=' det tager vi lige privat når det er... er ved at forberede mig til foråret, hvor jeg har tænkt mig at give dytten den helt store tur :)[/quote']Deal Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2011 Hvad er bell add?? Ud over at det "renser" motoren! Ikke så meget den kemiske formel men mere om det er noget i syndes virker??? Giver det en bedre ydeevne, brandstofsøko. eller "bare" en rener motor eller hur? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2011 Hvad er bell add?? (KLIP) Giver det en bedre ydeevne' date=' brandstofsøko. eller "bare" en rener motor eller hur?[/quote'] Disse ting hører jo sammen, så ja! Nu har jeg ikke erfaring med det endnu men har hørt en masse godt om det og vil derfor prøvet det af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2011 Hvad er bell add?? Ud over at det "renser" motoren! Ikke så meget den kemiske formel men mere om det er noget i syndes virker??? Giver det en bedre ydeevne, brandstofsøko. eller "bare" en rener motor eller hur?Hvis du kan bruge lidt info direkte fra hestens mund -> http://www.belladd.dk/home.asp Ellers er det bare at Google' alternativ info. Der er en del, for at sige det mildt. Vedr. min egen erfaring, så har jeg kun 77 km af denne (læs: erfaring) med Bell Add 1D+ Service-rens i tanken. Jeg er desværre ramt en større forkølelse for tiden, og har ikke kunnet danne mig et overblik og en mening endnu, efter at have fyldt det på mandag aften inden hjemturen fra job. Grunden til at jeg valgte at give det en chance, er at min kutter kan være lidt svær at få igang på kolde morgener. Så jeg læste op på evt. problemer og tilhørende diagnoser omkring diesel og de nævnte problemer på min bil-model, og blev overbevist om at det var værd at prøve. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites