Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2011 Jeg troede faktisk jeg skrev til kundeservice når jeg skrev fra "min side" på deres hjemeside' date=' men jeg kan godt se at han underskriver sig med webshop så jeg prøver at ringe (hader bare at hænge i kø)[/quote'] Du skal bare ringe på de rigtige tidspunkter: http://resources.3.dk/ContentBokse/Kundeservice/kontakt/?TB_iframe=true&KeepAlive=true&width=651&height=300&class=deakningskarta&closeText=Luk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kiwi 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2011 Du skal bare ringe på de rigtige tidspunkter: http://resources.3.dk/ContentBokse/Kundeservice/kontakt/?TB_iframe=true&KeepAlive=true&width=651&height=300&class=deakningskarta&closeText=Luk Lige nu skulle der være "lille risiko for ventetid" iht til dit link men jeg har lige ringet og der er 15 minutter. DET GIDER JEG IKKE!! Så er det man skal gå og huske på at man skal ringe..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2011 Lige nu skulle der være "lille risiko for ventetid" iht til dit link men jeg har lige ringet og der er 15 minutter. DET GIDER JEG IKKE!! Så er det man skal gå og huske på at man skal ringe..... Jeg gik ind via "minside" og bad om at de ringede mig op. OK der gik et par dage - men så fik jeg det abb også. Jeg valgte så gratis til fastnet i stedet for 0på3 - det passer mig bedre lige nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2011 Ingen grund til ikke at ringe hehe.. "Loyale kunder bliver taget ved næsen" http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-37982306.html "Teleselskaber skjuler abonnementer" http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-37946163.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fgd 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2011 Så har 3 lavet nye abonnementer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2011 Nu er Telenor også hoppet med på bølgen med en såkaldt "Gränslös" tjeneste: http://www.telenor.se/foretag/mobiltelefoni/vara-mobiltjanster/telenor-granslost.html Næppe på højde med 3's produkt, men det lugter da lidt af det samme... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Ingen grund til ikke at ringe hehe.. "Loyale kunder bliver taget ved næsen" http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-37982306.html ] Det er ikke altid helt rigtig, jeg blev ringet op af 3 og fik sat mit abonnement ned til 149 kr./md. fra 399 kr/md, det eneste de ændret var at jeg nu kun har 5 GB/md istedet for 10 GB/md (har brugt 5,2 GB på et helt år) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Så har 3 lavet nye abonnementer... Ja, og de har også lavet flere end dem jeg kan se på deres hjemmeside! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites