jacobe 10 Anmeld indhold Skrevet February 25, 2011 For et års tid siden skiftede fruen og jeg Telia ud med TDC, da det simpelthen var billigere. Nu læser jeg lige Broens artikel om Telias Øresundsab. og det lyder faktisk lidt interessant at man 1) ikke betaler roaming-afgift, og 2) kan spare over 3,00 dkk i minuttet på opkald. Men virker det i praksis? Nogen glade abonnenter herinde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2011 Ja et var en fin reklame de fik sig der i FokusØresund... Jeg syntes stadig 3 er det bedste bud for mig... Kan desværre ikke byde ind med erfaringer på den konkrete løsning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2011 Jeg syntes stadig 3 er det bedste bud for mig... Har vi også valgt til min frue ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2011 Kan ikke se fordelen ved at betale 29 kr. pr. måned for Telias service når man går den gratis hos 3... Jeg har haft 3 siden jeg flyttede til Sverige og har været godt tilfreds. Mvh Tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2011 Personligt er ingen af Telia's abonnementer et alternativ for det jeg idag har hos 3, faktisk langt fra.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2011 Kan ikke se fordelen ved at betale 29 kr. pr. måned for Telias service når man går den gratis hos 3... Aha, så der er som sådan intet nyt i dét som Telia tilbyder? Det er år siden jeg har haft 3-abb, så jeg er ikke helt med på beatet. Så bare for at få det på det rene: Tilbyder 3 i forvejen de samme produkter? Altså: 1) ingen roaming-afgift (ved modtagelse af opkald), og 2) billige udlandssamtaler (i praksis, ingen udlandstakst ml. SE og DK) ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ice 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2011 Aha, så der er som sådan intet nyt i dét som Telia tilbyder? Det er år siden jeg har haft 3-abb, så jeg er ikke helt med på beatet. Så bare for at få det på det rene: Tilbyder 3 i forvejen de samme produkter? Altså: 1) ingen roaming-afgift (ved modtagelse af opkald), og 2) billige udlandssamtaler (i praksis, ingen udlandstakst ml. SE og DK) ? Ja det har de haft i mange år, det er på grund af at nettet i Danmark ikke er adskildt fra nettet i sverige, så det er billigere for dem at vedligeholde. På 3s net i Sverige er prisen den samme som på 3s net i Danmark. Kilde: http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/Hjaelp_til_mobilen/Udland/I-Udlandet/priseri/?country=195 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 Super, tak for info! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 Hej Jacobe, Jeg fik tilbudt ordningen af en kvik sælger i Telia butikken for et halvt års tid siden. Lad mig sige det i kolde kontanter: Min regning gik fra ca. 1400 om måneden til 400-500 om måneden. Så JA - gå tilbage til Telia, og betal de 29 kroner, og brug hvad du sparer på blomster til din kone. Det er en win/win situation, he he Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 Hej Jacobe, Jeg fik tilbudt ordningen af en kvik sælger i Telia butikken for et halvt års tid siden. Lad mig sige det i kolde kontanter: Min regning gik fra ca. 1400 om måneden til 400-500 om måneden. Så JA - gå tilbage til Telia, og betal de 29 kroner, og brug hvad du sparer på blomster til din kone. Det er en win/win situation, he he Og hvad for et abb. havde du tidligere? Det er vist en vigtig pointe.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 For 399 kr/md får man et abonnement hos 3 med 5 timers taletid til dansk fastnet+mobil, fri SMS/MMS, 20 GB data... Gyldigt uanset om du befinder dig i DK eller SE. Eneste der kommer ekstra er opkald/SMS til svenske numre samt en opkaldsafgift på 35 øre per samtale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 Lad mig sige det i kolde kontanter: Min regning gik fra ca. 1400 om måneden til 400-500 om måneden. Og du havde 3 abb. men talte altid fra 3G nettet eller? Næ, jeg kan sgu heller ikke se det smarte i Telias "tilbud". Nu ligger min månedlige 3 regning så også kun på omkring 200 kr, så gider ikke betale ekstra gebyrer hos Telia:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 Vi har 4 tlf hos 3 og det koster ca 1000 om måneden med data abb osv. Vi snakker ikke lidt i tlf.... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 For 399 kr/md får man et abonnement hos 3 med 5 timers taletid til dansk fastnet+mobil' date=' fri SMS/MMS, 20 GB data... Gyldigt uanset om du befinder dig i DK eller SE. Eneste der kommer ekstra er opkald/SMS til svenske numre samt en opkaldsafgift på 35 øre per samtale.[/quote'] Og hvis du kan nøjes med 10GB data, kan du for de samme 399 kr/md slippe for opkaldsafgiften hvis du vælger et Mi3G abonnementet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 Også 3 her til langt billigere penge end det Telia skal have. Har haft 3 siden vi flyttede over for 6 år siden - intet nyt under solen der. Men fantastisk reklame Telia fik sig - må man sige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 Mon ikke vi kan forvente at se et fremstød fra 3 i nærmeste fremtid, som respons på Broens u-blu favorisering af Telia i deres informationsmateriale? Jeg er nok heller ikke ene om at ryste lidt på hovedet af reklamen. Endnu en gang brillierer Broen's marketingafdeling, og beviser at de favoriserer mammon fremfor integration og gennemsigtighed. Tillykke til Telia - og den sælger der har fået denne igennem. Og forhåbningen om 3's snarlige modspil, med endnu bedre priser og konkurrence til følge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 Og hvad for et abb. havde du tidligere? Det er vist en vigtig pointe.. Et der var - væsentlig - dyrere at betale, he he Kan ikke længere huske hvad det hed, jeg er dog rigtig glad for Telia - har aldrig haft andre - så jeg bli'r hos dem :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 Husk også at 3 har et hemmeligt abb. til dem der er udenfor bindingstiden, der hedder 3minimum. Det er til 10øre sms, 19øre pr. minut, 68øre i opkaldsafgift og gratis 0på3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 men..... på papiret er 3 da billigere end telia? De 29 kr. man skal betale, får man jo intet for hos telia, hvor hos 3 skal man ikke betale de 29 min. Hos 3 må telia fritid svare til et boost abb. og telia tager 79 øre/min. hvor 3 tager 59 øre/min. Telia har 39 øre opkaldsafgift 3 har 35 øre opkaldsafgift tlfsvarer koster ekstra hos telia og gratis hos 3 osv. Kan ikke se hvorfor 3 skulle føle sig skræmt, men rart at telia er ved at være en konkurrent....... så mangler de bare nogen pakker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 Husk også at 3 har et hemmeligt abb. til dem der er udenfor bindingstiden' date=' der hedder 3minimum. Det er til 10øre sms, 19øre pr. minut, 68øre i opkaldsafgift og gratis 0på3[/quote'] Ja, de har et par stykker eller to - og de er kun "tilgængelige" hvis man forsøger at opsige sit abonnementet, og er derfor 'kun' kendt af kundeservice - ikke ude i butikkerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 eller bare ringer ind og siger man vil skifte til minimum. Det gjorde jeg uden at true med noget. Men man skal selvfølgelig have aftjent de 6 måneders værnepligt hos 3 før man kan få det Men om jeg begriber hvorfor nogen gider have Telia? De er dyrere over hele linjen end 3.. ikke engang tæt på er de Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2011 Og hvis du kan nøjes med 10GB data' date=' kan du for de samme 399 kr/md slippe for opkaldsafgiften hvis du vælger et Mi3G abonnementet.[/quote'] Ja - helt rigtigt... Det var mere for at illusterere for hvad man kan får 399 kr... :) Når bindingsperioden er slut for mit vedkommende er jeg retur på deres allerbilligste (29 kr?) abonnement med datatillæg - det er klart det billigste hvis man ikke taler/sms'er særlig meget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kiwi 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2011 eller bare ringer ind og siger man vil skifte til minimum. Det gjorde jeg uden at true med noget. Men man skal selvfølgelig have aftjent de 6 måneders værnepligt hos 3 før man kan få det Men om jeg begriber hvorfor nogen gider have Telia? De er dyrere over hele linjen end 3.. ikke engang tæt på er de. Jeg skrev til dem og sagde jeg ville skifte til 3Minimum og referede de priser du skrev. Jeg fik følgende tilbage i går: Tak for din henvendelse. Jeg kan ikke tilbyde dig det ønskede abonnement, da det ikke er et vi har i vores sortiment. Dog kan du tilkøbe dig 0på3 via mit3, eller bestille det gennem kundeservice . Med venlig hilsen Alexander Webshop Customer Management Hvad gør man så? Hvis jeg truer med at opsige kan det jo være de tager mig på ordet - og jeg er jo reelt ikke interesseret i at skifte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2011 Ja, du kan ikke få disse abonnementer ved at skrive eller besøge en butik - du SKAL ringe til kundeservice, da de er de eneste der kender til dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kiwi 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2011 Ja' date=' du kan ikke få disse abonnementer ved at skrive eller besøge en butik - du SKAL ringe til kundeservice, da de er de eneste der kender til dem.[/quote'] Jeg troede faktisk jeg skrev til kundeservice når jeg skrev fra "min side" på deres hjemeside, men jeg kan godt se at han underskriver sig med webshop så jeg prøver at ringe (hader bare at hænge i kø) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites