alexzuz 10 Anmeld indhold Skrevet February 25, 2011 Min kone kommer til at få nogle måneders ekstra sommerferie i år, da hun afslutter uddannelse (i dk) medio Juli og først får arbejde pr. 01 oktober. Så jeg ville høre om der var nogen der vidste om jeg kunne få hendes personfradrag de par måneder hun gik hjemme? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2011 Glem det - enten har du din kones fradrag hele skatteåret, eller ingen ting. Glæd jer hellere over at hendes løn fra oktober til og med december blir beskattet med det mindre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alexzuz 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2011 Tak for svaret, regnede heller ikke med noget... vidste dog ikke det med at det var for hele skatteåret, tænkte bare at jeg ikke kunne få det fordi vi var udvandrede hertil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2011 det bliver dog kun beskattet med det mindre hvis i går ind og ændre hendes indkomst, ellers får hun det jo tilbage når der er lavet årsopgørelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites