Gustaf 10 Anmeld indhold Skrevet February 24, 2011 Hej For et stykke tid siden oplevede jeg noget underligt på Bus 33. Da jeg stod at ventede på den fra Almvik (dengang den skulle til Svågertorp), kom den 30 minutter for sent. Den var selvfølgelig proppet og chaufføren talte i mobiltelefon. Jeg fik opsnappet, at han fortalte en (kollega måske), at han havde taget den forkerte bus, men nu forsøgte at køre ruten alligevel. I dag tager jeg så bus 33 fra Hyllie og han kører ikke lige ud som forventet. I stedet kører han venstre om parkeringshuset og så en god 15 minutters tid rundt i nabolaget, hvorefter han kommer tilbage til Hyllie. Over højttaleranlægget bliver der sagt et eller andet uforståeligt. Enten er han fuld eller også kender han ikke ruten. Jeg sidder og tænker, om der er andre der har oplevet at der findes chauffører som ofte kører forkert ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2011 Da hyllie lige var blevet åbnet, der kørte vores bus forbi parkeringshuset istedetfor hen til busholdepladsen, men ellers har jeg ikke været ude for noget vildere =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites