Jump to content
Lisberg

ulykke på broen - M3

Recommended Posts

Den så ikke særlig godt ud ihvertfald :sick:
Føreren sad bag rattet og så okay ud, da jég passerede. I trafikradioen nævnte de kort tid efter, at en ambulance kørte fra uheldsstedet med fuld udrykning og politieskorte, men de nåede ikke undertegnede inden lufthavnen. Kæft det var glat på broen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
radioen siger brobizz passagen er lukket for personbiler
Det var den også - kun lastbilsslusen var åben.. Og så de manuelle baner... Til gengæld når man nu absolut skulle holde i kø - så var det da ikke det værste oppe på broen med udsigt over Øresund i solskin :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så hvem havde ret? Broen, sms: "Der er kø i betalingsanlægget" P4, Jette Bækmann kl. 07.50: "Der er helt lukket for personbiler. Det tager mindst 1 time" Jeg lyttede efter P4 og kørte hjem igen. Hellere sidde 1 time derhjemme end i bilen. Da jeg kom til broen ved 9-tiden var der ihvertfald ikke antydning af trafik tilbage. En eller anden må dog have forsøgt at indhente tabt tid. En af "os" var blevet standset af de blå blink lige efter Kastrup. KYL*** så ud til at være dagens glade vinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg holdte 300m fra hvor det skete.....Satme ikke et kønt syn. En M3 og en Passat. Den 3 bil så jeg ikke....Men til gengæld vragdele over en strækning på 200m. Så der er nok en sovende bilist i en Passat der vågnede brat imorges....
Holder stille... Er det synonymet for at køre under 200? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var kun to biler..... kørte forbi kort efter det var sket..... - den tredje er måske den Lexus der holdt med havariblink bagved M3´en for at hjælpe. Men der var mange dele på vejen..... ufatteligt at Passat føren tilsyneladende ikke kom noget til - for mig at se, så det ud som om han stod ved siden af bilen. Men først da jeg nærmede mig Sjællandsbroen kom der to Falck fejeblade med udrykning...... og de skulle åbenbart først over broen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der ved hvordan ulykken skete? Så de to biler (Passat & M3) på fejebladene på vej mod DK. - Undrede mig over at begge biler så ud til kun at have skader foran - så vidt jeg lige kunne se manglede begge biler venstre forhjul, men havde ingen skader bagpå. Frontale sammenstød på motorvejen virker jo ret usandsynligt... Er M3'en spundet rundt???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites