Lisberg 10 Anmeld indhold Skrevet February 24, 2011 Nogen her inde fra der kender noget til den ulykke der skete på broen her til morgen? En Sølvgrå BMW M3 E92 på vej mod DK... Den så ikke særlig godt ud ihvertfald Bare ren nysgerrighed :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Der var da 3 biler.... en blå volkswagen passat (?!?!?) som havde tabt støddæmper/hjul holdt ca. 150-200 m fra den og så lidt bulet ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Synes så det er 'sjovt' at i min sms står der ikke noget med ulykke, men langsomt betalingsanlæg. Men det er da fremgang, hvis de ikke lukker broen fordi der ikke er sket personskade. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 radioen siger brobizz passagen er lukket for personbiler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Den så ikke særlig godt ud ihvertfald Føreren sad bag rattet og så okay ud, da jég passerede. I trafikradioen nævnte de kort tid efter, at en ambulance kørte fra uheldsstedet med fuld udrykning og politieskorte, men de nåede ikke undertegnede inden lufthavnen. Kæft det var glat på broen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 radioen siger brobizz passagen er lukket for personbiler Det var den også - kun lastbilsslusen var åben.. Og så de manuelle baner... Til gengæld når man nu absolut skulle holde i kø - så var det da ikke det værste oppe på broen med udsigt over Øresund i solskin :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Så hvem havde ret? Broen, sms: "Der er kø i betalingsanlægget" P4, Jette Bækmann kl. 07.50: "Der er helt lukket for personbiler. Det tager mindst 1 time" Jeg lyttede efter P4 og kørte hjem igen. Hellere sidde 1 time derhjemme end i bilen. Da jeg kom til broen ved 9-tiden var der ihvertfald ikke antydning af trafik tilbage. En eller anden må dog have forsøgt at indhente tabt tid. En af "os" var blevet standset af de blå blink lige efter Kastrup. KYL*** så ud til at være dagens glade vinder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Der var ikke helt lukket... Jeg nåede frem til betalingsanlægget cirka 7.40 og var ved Lufthavnen cirka en halv time senere... Stort plus til broen ikke at lukke helt pga uheld men faktisk lade trafikken køre! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Nu er det jo rent faktisk ikke broen der bestemmer om der skal lukkes i sådanne tilfælde eller ej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
darksaint 0 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 ja og det blev ikke bedre da der var en gammel sur bmw som yderligere skulle have hjælp midt i køen af ventene biler..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Jeg holdte 300m fra hvor det skete.....Satme ikke et kønt syn. En M3 og en Passat. Den 3 bil så jeg ikke....Men til gengæld vragdele over en strækning på 200m. Så der er nok en sovende bilist i en Passat der vågnede brat imorges.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Jeg holdte 300m fra hvor det skete.....Satme ikke et kønt syn. En M3 og en Passat. Den 3 bil så jeg ikke....Men til gengæld vragdele over en strækning på 200m. Så der er nok en sovende bilist i en Passat der vågnede brat imorges.... Holder stille... Er det synonymet for at køre under 200? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Dog ikke.... Jeg kørte ikke i TT'eren imorges. Skulle ud til en "kilden" kunde og der ville jeg ikke ta' raceren. :) Holder stille... Er det synonymet for at køre under 200? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrhansen 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Der var kun to biler..... kørte forbi kort efter det var sket..... - den tredje er måske den Lexus der holdt med havariblink bagved M3´en for at hjælpe. Men der var mange dele på vejen..... ufatteligt at Passat føren tilsyneladende ikke kom noget til - for mig at se, så det ud som om han stod ved siden af bilen. Men først da jeg nærmede mig Sjællandsbroen kom der to Falck fejeblade med udrykning...... og de skulle åbenbart først over broen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Nu er det jo rent faktisk ikke broen der bestemmer om der skal lukkes i sådanne tilfælde eller ej. Nej - men så plus for ikke at lukke broen... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Meget.....! Den ros skal de ha'! Nej - men så plus for ikke at lukke broen... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ras 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Nogen der ved hvordan ulykken skete? Så de to biler (Passat & M3) på fejebladene på vej mod DK. - Undrede mig over at begge biler så ud til kun at have skader foran - så vidt jeg lige kunne se manglede begge biler venstre forhjul, men havde ingen skader bagpå. Frontale sammenstød på motorvejen virker jo ret usandsynligt... Er M3'en spundet rundt??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites