GoldMan 10 Anmeld indhold Skrevet February 24, 2011 Jeg sælger min bolig i Sverige og vil flytte til leje i Danmark / København. Hvordan kommer jeg i gang med at finde en lejebolig? Ja der er 10 års ventelister (som jeg selvfølgelig aldrig fik skrevet mig op til) men kan kommunen eller staten hjælpe mig her? Her mener jeg ikke vandrehjem eller lignende men en OK 3 værelses til max 5-6000 i leje OBS: Alt andet snak udenom emnet kan i tage i "Fri debat" sektionen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Bolig Jeg sælger min bolig i Sverige og vil flytte til leje i Danmark / København. Hvordan kommer jeg i gang med at finde en lejebolig? Ja der er 10 års ventelister (som jeg selvfølgelig aldrig fik skrevet mig op til) men kan kommunen eller staten hjælpe mig her? Her mener jeg ikke vandrehjem eller lignende men en OK 3 værelses til max 5-6000 i leje OBS: Alt andet snak udenom emnet kan i tage i "Fri debat" sektionen Formoder det er en joke det med kommunen og staten:scared: Men det er vel bare at begynde at google og så se på den Blå avis. Men på Vestegnen, Albertslund mm er det vist ikke så svärt at få en "ghetto" bolig. http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1276&bih=548&q=boligsiden&rlz=1R2SUNA_sv&aq=0&aqi=g10&aql=&oq=bo&fp=717bd08d81b6d2b9 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Københavns kommune har flexibel udlejning, der gør at alle der arbejder i kommunen kommer foran i køen hos de store almennyttige boligselskaber. Det giver maks 6 måneders ventetid. Der findes masser af tips på: www.boligdebatten.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mskov 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Et par andre portaler der er nyttige er : boligportal.dk (der har jeg selv fundet flere lejligheder - dette er den bedste efter min mening) ledige-lejligheder.dk Vær dog opmærksom på at de bedste billige lejligheder jo stadig er svære at få, så jo mere flexibel du er jo bedre. Flere kommuner i kbh-området er begyndt at annoncere med lejligeder på boligportal.dk, her har jeg selv lige fundet en lejlighed gennem kommunen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 skallstorp --> Jeg er ligeglad om det er en ghetto bolig Men jeg vil kigge på de forskellige sites i har henvist til. Tak for input! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Hej. Der er masser af udlejning lejligheder hos private bygherrer, både i Ørestaden og SV. Prisen er ikke højere end boligforeninger, men der er reguleringsklausul. Kør en tur i områderne og læs skiltene der er sat op Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites