Jump to content
GoldMan

Fra Sverige til Danmark - Hvad med bolig?

Recommended Posts

Jeg sælger min bolig i Sverige og vil flytte til leje i Danmark / København. Hvordan kommer jeg i gang med at finde en lejebolig? Ja der er 10 års ventelister (som jeg selvfølgelig aldrig fik skrevet mig op til) men kan kommunen eller staten hjælpe mig her? Her mener jeg ikke vandrehjem eller lignende men en OK 3 værelses til max 5-6000 i leje OBS: Alt andet snak udenom emnet kan i tage i "Fri debat" sektionen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bolig

Jeg sælger min bolig i Sverige og vil flytte til leje i Danmark / København. Hvordan kommer jeg i gang med at finde en lejebolig? Ja der er 10 års ventelister (som jeg selvfølgelig aldrig fik skrevet mig op til) men kan kommunen eller staten hjælpe mig her? Her mener jeg ikke vandrehjem eller lignende men en OK 3 værelses til max 5-6000 i leje OBS: Alt andet snak udenom emnet kan i tage i "Fri debat" sektionen
Formoder det er en joke det med kommunen og staten:scared: Men det er vel bare at begynde at google og så se på den Blå avis. Men på Vestegnen, Albertslund mm er det vist ikke så svärt at få en "ghetto" bolig. http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1276&bih=548&q=boligsiden&rlz=1R2SUNA_sv&aq=0&aqi=g10&aql=&oq=bo&fp=717bd08d81b6d2b9

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Et par andre portaler der er nyttige er : boligportal.dk (der har jeg selv fundet flere lejligheder - dette er den bedste efter min mening) ledige-lejligheder.dk Vær dog opmærksom på at de bedste billige lejligheder jo stadig er svære at få, så jo mere flexibel du er jo bedre. Flere kommuner i kbh-området er begyndt at annoncere med lejligeder på boligportal.dk, her har jeg selv lige fundet en lejlighed gennem kommunen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites