Tillebeck 10 Anmeld indhold Skrevet February 23, 2011 Jeg har Handelsbanken.se og har haft en række af uheldige oplevelser. Brugen af deres webbank har ikke været så intuitiv. Har der ikke været penge på kontoen, så er automatiske betalinger ikke gået igennem, men jeg har ikke fået nogen advisering. Jeg har bedt om at min konto skal kunne gå i minus, så sådan noget ikke sker. Svaret er, at de kan lave en "kassekredit", man bliver stadig ikke adviseret ved overtræk, og at der skal også betales renter af hele kassekreditten, selv hvis den er bare lidt i minus. Nogle der kender en bank, der har en god webbank, samt hvor der flyder informationer og det er muligt at have overtræk/kassekredit. Hilsen Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2011 Jeg har brugt Skandiabanken i mange år nu, det har virket upåklageligt. Jeg har også en kassekredit på 50.000 der samt et boliglån på 2 mio. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2011 Virker de osse på kryds af sundet? Som i, lønoverførsler, uden kæmpe gebyrer etc? Og kan du evt anbefale en rådgiver som kan håndtere oprettelse på begge sider? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2011 Skandiabanken findes kun i Sverige - nu om dage. Jeg har selv Skandiabanken i Sverige, og benytter Nordnet til overførelser. Disse overførelser sker dog ikke så automatiske som ved Nordea, Danske Bank etc. - men er den billigste måde at gøre det på. Først overføres der DKK til Nordnet's danske konto hos SEB (uden gebyr, da det er en dansk konto til konto overførelse) - så veksles DKK til SEK manuelt, hvorefter disse SEK overføres videre til Skandiabanken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2011 Jeg har Handelsbanken.se og har haft en række af uheldige oplevelser. Brugen af deres webbank har ikke været så intuitiv. Har der ikke været penge på kontoen, så er automatiske betalinger ikke gået igennem, men jeg har ikke fået nogen advisering. Jeg har bedt om at min konto skal kunne gå i minus, så sådan noget ikke sker. Svaret er, at de kan lave en "kassekredit", man bliver stadig ikke adviseret ved overtræk, og at der skal også betales renter af hele kassekreditten, selv hvis den er bare lidt i minus. Nogle der kender en bank, der har en god webbank, samt hvor der flyder informationer og det er muligt at have overtræk/kassekredit. Hilsen Anders Du skal naturligvis kun gå med til at betale renter af den del af kassekreditten som du evt. anvender, alt andet er jo helt skørt og det skal du fortælle dem. Advisering ved overtræk, eller eksempelvis bare når kontoen er under et vist beløb du selv definerer, kan du selv opsætte i netbanken hos eksempelvis Nordea og Danske Bank. Med de nyeste apps som snart sagt alle banker nu har til smartphones, kan du jo også let chekke kontoens saldo når du har behov. Hos Danske Bank, imodsætning til Nordea, behøver du ikke at logge ind med andet end dit personnummer og dit personlige password for at se saldoen på dine forskellige konti samt flytte penge imellem dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites