Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2011 11. Juni er no-go for mit vedkommende... 18. Juni kunne jeg godt være frisk på :) Kan være vi også skal høre den kære Jesper, det er jo lykkedes os alle de foregående gange at få planlagt det uden han kunne lol ja. Jesper hvilke datoer kan du :) :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Ja Gio, hva' siger du? Og jeg er klar! Er det de samme spil vi har tænkt os at spille, eller er der kommet noget helt nyt ? =) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Ja Gio' date=' hva' siger du? Og jeg er klar![/quote']Nåh...det er mig i snakker om! *gg* Jeg kunne sagtens være frisk, såfremt A) min vagtplan tillader det, og B) jeg har fået opgraderet min pc til dagen. Mit build er efterhånden fire år gammelt - dog med en enkelt opgradering på GPU for lidt over et år siden. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 Nåh...det er mig i snakker om! *gg* Jeg kunne sagtens være frisk, såfremt A) min vagtplan tillader det, og B) jeg har fået opgraderet min pc til dagen. Mit build er efterhånden fire år gammelt - dog med en enkelt opgradering på GPU for lidt over et år siden. Så må du lure i din vagtplan og melde tilbage, så vi kan komme igang med at arrangere :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 Jeg er helt klart også frisk i Juni - det var et godt arrangement sidst :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 Så må du lure i din vagtplan og melde tilbage' date=' så vi kan komme igang med at arrangere :)[/quote']Jeg har først vagtplan for kommende måned omkring d. 20. I arrangerer bare derudaf i mellemtiden :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 Jeg har desværre alle mine weekender optaget juni/juli Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 Jeg har desværre alle mine weekender optaget juni/juli Det var sgu surt - ingen stjernekok denne gang :( Men vi kan nok lave noget grill på tagterassen, nu hvor det er blevet varmt. Det lyder mere og mere som om at den 18. kunne være den bedste dato. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 Det var sgu surt - ingen stjernekok denne gang :( Men vi kan nok lave noget grill på tagterassen, nu hvor det er blevet varmt. Det lyder mere og mere som om at den 18. kunne være den bedste dato. Det lugter meget stærkt sådan... Jeg laver en arrangerende tråd når jeg kommer hjem i aften som folk officielt kan melde sig til på :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 yeps, tror også, at d. 18. passer mig bedst. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 Ny tråd: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=21542 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites