Jump to content
sup3rior

Øresunds LAN April 2011

Recommended Posts

11. Juni er no-go for mit vedkommende... 18. Juni kunne jeg godt være frisk på :) Kan være vi også skal høre den kære Jesper, det er jo lykkedes os alle de foregående gange at få planlagt det uden han kunne :lol:
lol ja. Jesper hvilke datoer kan du :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja Gio' date=' hva' siger du? Og jeg er klar![/quote']Nåh...det er mig i snakker om! *gg* Jeg kunne sagtens være frisk, såfremt A) min vagtplan tillader det, og B) jeg har fået opgraderet min pc til dagen. Mit build er efterhånden fire år gammelt - dog med en enkelt opgradering på GPU for lidt over et år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nåh...det er mig i snakker om! *gg* Jeg kunne sagtens være frisk, såfremt A) min vagtplan tillader det, og B) jeg har fået opgraderet min pc til dagen. Mit build er efterhånden fire år gammelt - dog med en enkelt opgradering på GPU for lidt over et år siden.
Så må du lure i din vagtplan og melde tilbage, så vi kan komme igang med at arrangere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så må du lure i din vagtplan og melde tilbage' date=' så vi kan komme igang med at arrangere :)[/quote']Jeg har først vagtplan for kommende måned omkring d. 20. I arrangerer bare derudaf i mellemtiden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har desværre alle mine weekender optaget juni/juli
Det var sgu surt - ingen stjernekok denne gang :( Men vi kan nok lave noget grill på tagterassen, nu hvor det er blevet varmt. Det lyder mere og mere som om at den 18. kunne være den bedste dato.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var sgu surt - ingen stjernekok denne gang :( Men vi kan nok lave noget grill på tagterassen, nu hvor det er blevet varmt. Det lyder mere og mere som om at den 18. kunne være den bedste dato.
Det lugter meget stærkt sådan... Jeg laver en arrangerende tråd når jeg kommer hjem i aften som folk officielt kan melde sig til på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...