Jump to content
sup3rior

Øresunds LAN April 2011

Recommended Posts

Så er der smidt kød i maskinen, det blev til 8 kg frilands gris :-) Når man giver det 22-24 timer ved 68.5 grad celcius kommer der dog et svind da de 3 forskellige typer bindevæv der er i kød opløses ved henholdvis 55, 64 og 69 grader uden at kødfibrene trækker sig sammen (ved temp over 80 grader) Kunne være sjovt at veje efterfølgende, men regner med 1-2½ kg svind så der kun er rent kød tilbage...... [ATTACH]3997[/ATTACH] [ATTACH]3998[/ATTACH]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må desværre melde at min mave ikke arter sig lige pt og må nok tilbringe min lørdag vandret.... Typisk når man endelig har et arrangement der er planlagt så lang tid i forvejen.... Det kan være jeg er at finde på battlenet op af dagen og jeg lige kan nappe et SC2 spil med :) Nyd min portion og undgå nu at blive dårlige :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg må desværre melde at min mave ikke arter sig lige pt og må nok tilbringe min lørdag vandret.... Typisk når man endelig har et arrangement der er planlagt så lang tid i forvejen.... Det kan være jeg er at finde på battlenet op af dagen og jeg lige kan nappe et SC2 spil med :) Nyd min portion og undgå nu at blive dårlige :D
Det var Surt :( - god bedring!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du har sku da en mave som en kvinde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en som altid rigtig god Dag/Aften/Nat . Det var hyggeligt og yderes god mad. næsten gang = INGEN SLIK NØDDER OSV INDEN MAD :) ellers kan I/Jeg ikkke spise så meget af dennis mad. Dem der blev og lukket køret hjem kl ca 03:00 og så uden at nævne navne, nogen som køret før det næsten kom igang :tongue2::laugh:, hehe PS: Dennis hvad hed den der bog du snakket om ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for igår allesammen... Det var som sædvanlig syper hyggeligt, og det lykkedes vist bedre denne gang at få lavet nogle lidt mere fair holdfordelinger eftersom alle vist både fik og uddelte tæsk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for igår allesammen... Det var som sædvanlig syper hyggeligt' date=' og det lykkedes vist bedre denne gang at få lavet nogle lidt mere fair holdfordelinger eftersom alle vist både fik og uddelte tæsk :D[/quote'] Så skal jeg bare lære at de mand man bygger også kan bruges. LOL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Haha... Du var da ude for basen og kigge lidt fra tid til anden ;)
ja og hvis nu dem jeg var på hold med blev slået ud. Så ville jeg have et godt back up team klar. hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nice gaming :-) Synes der var gode hold næsten hele tiden så det ikke var overrun fra den ene eller anden side Don A - Hvis det er den fra fødevaredirektoratet/styrelsen så findes den her som pdf: Fakta om sous-vide - tilberedning i vakuumpose - http://www.foedevarestyrelsen.dk/publikationer/alle_publikationer/2000/020.htm Stegning af kød − myter, fakta og nye metoder - http://www.foedevarestyrelsen.dk/publikationer/alle_publikationer/2002/001.htm De har mange ting man kan downloade og læse som er interessante Herudover skal man finde en pasteurisering-tabel for kød :-) De kan findes her: http://www.douglasbaldwin.com/sous-vide.html (lidt nede på siden er der et index med tabeller)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger også tak for en god omgang starcraft og god mad (Endnu en gang tak til Menace for pulled pork deluxe) Synes også at holdfordelingerne virkede godt. Der var plads til både de nye og erfarne, men næste gang skal der ikke være AI spillere med ;-) Også tak for de gode fif og træningen med at få build order på plads, måske skulle man teste sin nye erfaring mod eleverne ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Glimrende dag og aften - surt jeg ikke kunne holde til det også blev nat :-D Næste gang skal jeg nok sørge for at få mere end 3.5 timers søvn dagen inden!! Hehehe Og mange gange tak til Dennis som igen igen viste sine fantastiske kokkekunster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Glimrende dag og aften - surt jeg ikke kunne holde til det også blev nat :-D Næste gang skal jeg nok sørge for at få mere end 3.5 timers søvn dagen inden!! Hehehe Og mange gange tak til Dennis som igen igen viste sine fantastiske kokkekunster
Menace Catering :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmm...lyder til folk har hygget sig. Damn hvorfor vidste jeg intet om dette da det blev holdt...er næsten altid klar på lidt LAN. HVIS der kommer noget i Juli er jeg frisk...kan også stille med en 16 ports Gigabit switch. Sikkert også noget i Juni, hvis det er i en weekend :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hmmm...lyder til folk har hygget sig. Damn hvorfor vidste jeg intet om dette da det blev holdt...er næsten altid klar på lidt LAN. HVIS der kommer noget i Juli er jeg frisk...kan også stille med en 16 ports Gigabit switch. Sikkert også noget i Juni, hvis det er i en weekend :)
Det bliver en lørdag. Evt læs øresunds Lan trådene igemmen så kan du se hvad der bliver spillet og mad osv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror også at Juni måned vil være bedst. Juli måned er der for mange på ferie - og jeg selv kunne godt finde på at være på ferie i en pæn del af August - og måske også noget af Juli Hvad siger folk til datoerne Lør 11. juni (er dog pinseweekenden) eller Lør 18. juni?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror også at Juni måned vil være bedst. Juli måned er der for mange på ferie - og jeg selv kunne godt finde på at være på ferie i en pæn del af August - og måske også noget af Juli Hvad siger folk til datoerne Lør 11. juni (er dog pinseweekenden) eller Lør 18. juni?
11. Juni er no-go for mit vedkommende... 18. Juni kunne jeg godt være frisk på :) Kan være vi også skal høre den kære Jesper, det er jo lykkedes os alle de foregående gange at få planlagt det uden han kunne :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...