sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2011 Så har jeg sendt en pm med adresse til dem, som ikke har været der før (Mickii). Hvis jeg har kludret i det og nogen mangler adressen, så send mig lige en pm. Blev vi enige om at de 4 der skal sidde ved det lille bord kunne hooke sig op med hhv. 2 i stikkene på den ene væg, og jeg medbragte 2 kabler der kan gå ud i krydsfeltet bagved den anden væg? Og Dennis, skal jeg medbringe noget tilbehør eller lignende til maden (ala ketchup, sennep, fritter eller andet i den dur)? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2011 næe... der er boller, coleslaw, bbq sauce og en del kød. bbq saucen bliver ikke med røget smag, men karameliseret løg og mange andre ting så hele smagsspektret bliver dækket kun af saucen :-) Tænkte også på noget fritter, men da ovnen er optaget (til at bage boller i), så ville der være et logistisk problem, så tænkte på 2 boller til hver, hvilket er rigeligt mad til mig og derfor rigeligt mad til alle andre :-) Ved ikke lige om folket ønsker ketchup og sennep, der er jo bbq sauce, men hiver et glas dijonsennep med da jeg alligevel kun skal bruge et par skeer til bbqsaucen.... Hvis man efterfølgende er mere sulten, kan man altid bare spise kød, så proteinindtaget for hele næste måned er dækket ps. desuden er fritter jo en grøntsag..... ad :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2011 ps. desuden er fritter jo en grøntsag..... ad :-) Haha... Jeg kan lige overleve det når den er gennemvædet af en god gang animalsk fedt ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2011 Blev vi enige om at de 4 der skal sidde ved det lille bord kunne hooke sig op med hhv. 2 i stikkene på den ene væg' date=' og jeg medbragte 2 kabler der kan gå ud i krydsfeltet bagved den anden væg?[/quote'] Ja, det prøver vi Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2011 Ja' date=' det prøver vi[/quote'] Super :) Don A og Dannemare bedes så medbringe et kabel som ikke er mindre end et par meter i længde... Jo længere jo bedre... Kan det ikke lade sig gøre, så smid en PM så skal jeg se hvad jeg kan grave frem :) Under alle omstændigheder tager jeg 2 x 5 meter kabel med som kan ud i gangen... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2011 Super :) Don A og Dannemare bedes så medbringe et kabel som ikke er mindre end et par meter i længde... Jo længere jo bedre... Kan det ikke lade sig gøre, så smid en PM så skal jeg se hvad jeg kan grave frem :) Under alle omstændigheder tager jeg 2 x 5 meter kabel med som kan ud i gangen... jeg tager samme kabel som sidst, så håber det er langt nok. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2011 Super :) Don A og Dannemare bedes så medbringe et kabel som ikke er mindre end et par meter i længde... Jo længere jo bedre... no problemo ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2011 Jeg har vist et par 10 meter kabler også, skal prøve at huske at tage dem med hvis folk har brug for dem. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2011 Jeg har vist et par 10 meter kabler også' date=' skal prøve at huske at tage dem med hvis folk har brug for dem.[/quote'] tag dem heller med. :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2011 Jeg har vist et par 10 meter kabler også' date=' skal prøve at huske at tage dem med hvis folk har brug for dem.[/quote'] Super :) Alting flasker sig... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2011 nice.... så vi har switche osv ? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2011 nice.... så vi har switche osv ? Jeg medbringer den sædvanlige til det store bord, og til det lille bord kabler vi ud i krydsfeltet i mangel af bedre :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2011 jep jeg glæder mig rigtig meget :) PS: husk at opdatere spil inden lørdag :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 Dukker op ved 14-15 tiden. Mine børn skal spille skole skak mesterskaber i Lund om formiddagen. Så hvis i gad holde en plads åben somewhere på et bord, så er jeg tændt og klar! :-D /T Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 jep jeg glæder mig rigtig meget :) PS: husk at opdatere spil inden lørdag :) Det er stærkt tilrådeligt, der er kommet en del større patches siden sidste gang... Så hvis det hele ikke skal gå op i opdateringer er det nok anbefalelsesværdigt :) Dukker op ved 14-15 tiden. Mine børn skal spille skole skak mesterskaber i Lund om formiddagen. Så hvis i gad holde en plads åben somewhere på et bord, så er jeg tændt og klar! :-D /T Jeg skal prøve at kæmpe mig gennem horderne af nørder og redde en plads til dig Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 Jeg kommer nok også til at bede om en reservering :th2: Kommer næppe før 15 Men vil patche på livet løs idag Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 Jeg regner med at være der 11:00 sharp. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 Jeg er der også ved 11 tiden, hvis jeg kan slippe for konen :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 11ish herfra :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 Menace er betalt og jeg har lige investeret i SCII - Collector's edition (fin kasse) så der er også 2 guest pass klar herfra (hvis det da overhovedet er relevant). Jeg regner med at kigge forbi omkring 11-12ish (punktlighed i weekenden er ikke en af mine forcer :D) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 Så kommer jeg som den første. Igen -:). Vi ses Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2011 Hey gutter Har vundet Justin Beiber koncertbilleter med en weekend i herning alt inkl. så kan desværre ikke komme alligevel..... må lige finde ud af noget Bliver sweeeeeet :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2011 HVAD!!! Hvem fanden skal så lave min kyllinge bolle? Næste gang der er første april, så vil jeg satme også vinde billetter til den slags koncerter! ØV ;-) /T Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2011 Hey gutter Har vundet Justin Beiber koncertbilleter med en weekend i herning alt inkl. så kan desværre ikke komme alligevel..... må lige finde ud af noget Bliver sweeeeeet :-) Haha... Du skal tidligere op hvis du skal fange os med sådan noget datoen taget i betragtning ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2011 Haha... Du skal tidligere op hvis du skal fange os med sådan noget datoen taget i betragtning ;) Det sørgelige er vel at Menace kender Justin Bierbers koncertplan i jylland Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites