dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Jeg holder 100% på, at både bananas og menace spiser gratis. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Jeg holder 100% på' date=' at både bananas [u']og menace spiser gratis. +1 :th2: :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Det lyder jo godt med maden :) Fandt vi en ekstra 1GBit Switch? Det kan naturligvis godt lade sig gøre at spille med en 100 MBit switch, men det kan gå ret langsomt, hvis flere skal kopiere noget samtidigt. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2011 Jeg har en 27 ports 100 mbit switch liggende som vi kan bruge til filoverføringsswitch hvis det skal være ;-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 og jeg tager stadig en gammel 10/100mbit med som backup, hvis alt andet glipper. :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Jeg har en 27 ports 100 mbit switch liggende som vi kan bruge til filoverføringsswitch hvis det skal være ;-) og jeg tager stadig en gammel 10/100mbit med som backup' date=' hvis alt andet glipper. :)[/quote'] Super :) Alternativt kan de 4 personer som sidder ved det lille bord koble sig direkte i krydsfeltet ude i gangen. Hvad siger du til den bananas? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Super :) Alternativt kan de 4 personer som sidder ved det lille bord koble sig direkte i krydsfeltet ude i gangen. Hvad siger du til den bananas? Jeg nupper gerne min plads fra de sidste 2 gange :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Super :) Alternativt kan de 4 personer som sidder ved det lille bord koble sig direkte i krydsfeltet ude i gangen. Hvad siger du til den bananas? Det er selvfølgelig også en mulighed - det er trods alt en 24-port gibabitswitch, som står derude. Det kræver at folks kabler er lange nok, og at folk kan administerer kabelsuppen. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Det er selvfølgelig også en mulighed - det er trods alt en 24-port gibabitswitch' date=' som står derude. Det kræver at folks kabler er lange nok, og at folk kan administerer kabelsuppen.[/quote'] Jeps... Men som jeg husker det er der 2 stik på endevæggen? For så kunne de 2 der sidder med ryggen mod den væg plugge i der, og de 2 andre kunne trække et kabel ud i krydsfeltet... Til det kan jeg være leveringsdygtig i nogle 5 meter kabler, de burde efter mit øjemål være brugbare? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Som skrevet i tråden til tidligere LAN, så har jeg en GB-switch i sagtens kan låne - bare i selv afhenter :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Som skrevet i tråden til tidligere LAN' date=' så har jeg en GB-switch i sagtens kan låne - bare i selv afhenter :)[/quote'] det er nemmer du kommer med :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 det er nemmer du kommer med :) nemmerlig. :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Jeg nupper gerne min plads fra de sidste 2 gange :) og jeg tager da gerne atter pladsen ved din side ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 og jeg tager da gerne atter pladsen ved din side ;) sådan :) det bliver sgu hyggeligt Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 det er nemmer du kommer med :) nemmerlig. :th2:Havde skam også meldt mig til, hvis det ikke var fordi jeg allerede havde planer for datoen. :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Som skrevet i tråden til tidligere LAN' date=' så har jeg en GB-switch i sagtens kan låne - bare i selv afhenter :)[/quote'] Den var lige glippet midt i det hele, men det er taget i mente :) Det lyder heller ikke til du skal med denne gang? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2011 Den var lige glippet midt i det hele' date=' men det er taget i mente :)[/quote']I siger bare til.http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=21077&p=231064#post231064 ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2011 I siger bare til.http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=21077&p=231064#post231064 ;) Goddammit altså... Ja, hukommelsen er det første der ryger når man bliver ældre Næste gang skal dato koordination nok ske i samråd med herren, så du også kan få lov at deltage :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2011 Husk lige at betale for mad, der er 4 der mangler :-) Bestillingen for kød bliver lukket tirsdag Det bliver friland-gris og den udskæring der kaldes "shoulder butt", kører selv ud til slagteren og supervisere at det bliver skåret korrekt. (i danmark udskæres nemlig på langs og denne udskæring er på tværs) Efterfølgende vakuumpakning og så skal den stå ca. 24 timer hos bananas (som jeg kommer forbi fredag) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2011 Får de 4 en pm fra dig? Så man er sikker på, at man ikke har betalt til en forkert konto, og er på din mangelliste? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2011 Det er Don A, Dannemare, Lolikken og DABP som mangler :-) (kan dog være jeg har overset en indbetaling eller der går lidt tid før den dukker op) Så sidder du heller ikke og venter på en PM du aldrig får :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2011 Har lige sparket til Daniel, tror ikke han er herinde så tit :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2011 Og jeg har netop sparket mig selv. :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2011 Glæder mig! Må lige se at få øvet lidt SC2 inden lørdag - men sidder lige midt i launch af vores næste spil (www.tacticalsoldier.com) så der er lidt travlt. Hvad har vi ellers tænkt at skulle spille? CoD4 MW? L4D2? TF2? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2011 Så har jeg sendt en pm med adresse til dem, som ikke har været der før (Mickii). Hvis jeg har kludret i det og nogen mangler adressen, så send mig lige en pm. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites