thomas_lund 10 Anmeld indhold Skrevet February 21, 2011 Undskyld min naivitet - men hvad betyder FS? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2011 Undskyld min naivitet - men hvad betyder FS? Havde samme undren men besluttede at det nok var et reklameindlæg/spam og besluttede ikke at søge på det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2011 Familiesammenføring Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2011 Hvorfor ikke i Pakistan??? Der er både varmere og flottere natur?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2011 RIKKE ROST:Haha du vil ikke ønske du var i pakistan lige nu. Landet er SINDSYGT usikkert, men en tur mellem grænsen i det smukke pakistan/afganistan ville nok passe godt til dig og evt. få dig på nogle andre tanker:) FS betyder familiesammenføring. Kort sagt tog det mig 11 dage før vi havde visummet! Mvh Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites