Jump to content
MLB

Danske virksomheder i Sverige/Skåne

Recommended Posts

Hej! Er der nogen der ved hvor man kan se hvilke danske virksomheder som har kontor/er repræsenteret i Skåne området? Vil gerne arbejde på den svenske side, men hos en dansk virksomhed. Mangler bare nogle virksomheder. Mvh MLB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nok det forkerte forum du fremsætter spørgsmålet i. Havde det været danske virksomheder i Danmark, så havde responsen nok været noget større. Nuvel, lad mig komme med et par gæt på danske virksomheder i Sverige. Når jeg køber møbler, så slår jeg engang i mellem et smut forbi ILVA på Svågertorp. Den er helt oplagt - sjovt ikke andre kom med det indspark før mig. Dernæst, så er der jo også Vestas, ligeledes ved Svågertorp. Der er en vaskehal lige ved siden af iøvrigt. En tur ud til Västra Hamnen vil afsløre en lokalafdeling af Rambøll, som også findes ude i Ørestaden. Hvad med DSB First - er der ikke noget med at de også er i Malmø? Så er der Panduro Hobby - de har et eller andet ude i Fosie, man kan se deres skilt fra ringvejen. Så er der møbelkæden Bolia - de findes i Danmark og nu også på Stortorget i Malmø. Mens vi er ved indretningen, så er der også svenske afdelinger af Kvik-køkkener og HTH her i Malmø. Jeg mener også at have set Peter Beier Chokolade et sted nær lilletorget i Malmø! Det var sådan set det jeg på stående fod kan komme i tanker om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites