Jump to content
RS6

Hvad sker der....

Recommended Posts

...for Øresundsdebatten.... Har moderator endelig skræmt alle væk, eller er det virkelig affolkningen (af danskere) her i Skåne der sætter sine spor.... Tidligere var der masser af spænende indlæg at læse, men men....de sidste 2 måneder sker er der INTET her......:scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har moderator endelig skræmt alle væk, eller er det virkelig affolkningen (af danskere) her i Skåne der sætter sine spor.... Tidligere var der masser af spænende indlæg at læse, men men....de sidste 2 måneder sker er der INTET her......:scared:
Din definition af "spændende" ligger nok andetsteds end flertallets - ligesom din opfattelse af hvad en moderators funktion ér. :rolleye: Der har været masser af indlæg de sidste par måneder - og ikke specielt færre end der plejer at være. Men emnerne har nok ikke interesseret herren. Og så skal man måske nok også tage med i betragtningen at der har været/er vinterferie i DK - alt efter hvor poderne lige går i skole henne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hehe - hvis der ikke er noget spændende for dig - så start en tråd med noget interessant!!! /me ducks the swing
Haha....kunne der være noget om....min pointe er bare, jeg syntes der er umådelig stille her på debatten de sidste par uger..... Men lidt statistik på antallet af indlæg kunne da være spænende.....og den med moderator var ikke personlig ment....men jeg kan se det blev opfattet sådan....hvorfor mon....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er færre "kendinge" som skriver hér på debatten, kan i hvert tilfælde komme i tanke om en håndfuld på stående fod. Det nye lay-out gør det ikke attraktivt at deltage, da man/jeg mister oversigten over nye meddelelser efter jeg er logget ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er færre "kendinge" som skriver hér på debatten, kan i hvert tilfælde komme i tanke om en håndfuld på stående fod. Det nye lay-out gør det ikke attraktivt at deltage, da man/jeg mister oversigten over nye meddelelser efter jeg er logget ind.
?? det er da bare at trykke på Nyeste efter login og vupti, så har du alle nye indlæg efter dit sidste login :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
og den med moderator var ikke personlig ment....men jeg kan se det blev opfattet sådan....hvorfor mon....
Jeg tror ikke der var så meget at misforstå i dit oprindelige indlæg. Men vi kan jo ikke alle være enige om sagernes tilstand. Statistik? Tja - mon ikke Steen kan kaste nærmere lys over dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes da osse der er blevet både færre og kedeligere indlæg, kan næsten ikke huske, hvornår jeg sidst har oplevet er godt skænderi her på forum. Overvejer stærkt at starte et, men kan ikke finde et egnet emne. Gode råd - osse uforskammede - modtages uden tak. Hilsener Thage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er bestemt ikke helt det samme længere. Vi skal vel efterhånden mindst et år tilbage for at finde et relativt højt aktivitetsniveau herinde, og da den nye version af debatten blev lanceret, gik aktiviteten helt i stå. Jeg forstår imidlertid ikke, at folk ikke gav det en reel chance.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil nu også fristes til at sige at der var også enkelte individer og emner som kunne kickstarte debatten noget så voldsomt. Af emner kan jeg bare henvise til tråden om hastigheden på broen. Den eksploderede kraftigt. Men så vil jeg også sige at bare fordi en håndfuld mennesker sidder og sviner hinanden til, så betyder det ikke at det er en produktiv debat der bliver ført ;-) Hvis du starter en ny LAN tråd / Hothatch eller lignende tråd op så tror jeg nok du skal se noget aktivitet herinde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites