Sisse 10 Anmeld indhold Skrevet February 18, 2011 hej min onkel skal flytte til sverige og har 2 store pop gun til over 20.000 kr. stykkett.. hvordan er reglerne for dette.. kan han bare tage dem med i flyttelastbilen over, eller skal der specielle tilladelser til ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2011 en pop gun er en "pistol" der skyder med propper....: Er sikker på han bare kan putte dem i en kasse og kører over..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2011 Hvis han har givet 20K for en tilsvarende som på billedet så har jeg en del sjove ting og sager jeg gerne vil af med til en go pris :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2011 Mon ikke det er en "pump"-gun..... passer lidt bedre på prisen, og bekymringen om at indfører dem i sverige ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2011 hej min onkel skal flytte til sverige og har 2 store pop gun til over 20.000 kr. stykkett.. hvordan er reglerne for dette.. kan han bare tage dem med i flyttelastbilen over' date=' eller skal der specielle tilladelser til ??[/quote'] Han skal søge om en våbentilladelse hos det svenske politi, det koster vist nogle 100kr.....der findes en ansøgning på nettet til opgaven.... Derefter kan de køres over grænsen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites